Hej, mit navn er victor og jeg har i noget tid gerne villet slutte mig til 5501st legion.
Jeg ville høre om der er en der kunne fortælle mig ca. hvor ofte i tager til events og lign.
Lige nu er jeg i gang med at søge en masse information omkring det hele, og derfor jeg gerne ville spørge om hvor tit ca. der er arrengementer. Grunden til det er at jeg selvfølgelig er lidt bange for at bruge en kæmpe mængde penge på et kostume som jeg så måske kun kommer til at bruge en eller to gange om året, oven i det at det vil tage noget tid at sparre penge sammen til det, hvilket jeg håber i forstår ^^
Det er svært at sige, hvor mange troops vi har om året, det svinger meget. Nu her i maj måned f.eks. er der Han Solo premieren, så der er jeg f.eks. afsted 4 dage i træk sammen med en masse af vores medlemmer - nogen gange kan der gå en måned eller 2 før jeg tager afsted. Det afhænger helt af, hvor meget man vil deltage i, og hvor langt man vil køre.
De er også rigtig fede - vi har da et par stykker, som har lavet og laver cloner pt., så der er god hjælp at hente.
Hvis ikke du allerede har gjort det, så vil jeg foreslå dig at oprette en profil på clone trooper detachmenten, altså den afd. af Legionen, hvor kostumet hører til :
Derinde kan du finde WIP tråde og se, hvordan andre har bygget deres armor, du kan finde sælgere også - prøv at kigge her hos KW efter en armor, super kvalitet og et godt ry http://imperialsurplus.com/armor.html