Mit navn er SoWeQ (kunsternavn) og jeg lever primært af Live streaming !
Jeg stødte på 501st i københavn d.4 maj og lavede selvfølgelig en live stream med jer ! https://www.twitch.tv/videos/420163449
Det var en fornøjelse og jeg mødte rigtig mange fantastiske mennesker.
Det forholder sig således, at jeg er vokset op med star wars og at det altid har haft en speciel plads i mit hjerte.
Så efter mødet med jer i københavn, har jeg besluttet mig for at se om jeg nok ikke burde være en del af jer, på den ene eller den anden facon.
I er nogle fantastiske mennesker, i er vildt kreative og humøret er altid i top ! Det er værdier som jeg gerne vil bidrage til, med hvad end jeg nu kan.
Først og fremmest, HEJ ! godt at møde jer her også ! håber dagen er fantastisk og livet spiller !
TAK, for en fantastisk march og tak fordi i tog så godt imod mig

Jeg er nu registreret herinde, så i vil helt sikkert høre mere fra mig.
- Off topic
Jeg har gået og tænkt lidt på et mandalorian sæt, da jeg oftest har et kamera på skulderen ved live streaming og fordi det nok er det sæt som jeg ville kunne modificere allermest. Det er vigtigt at det kan blive godtkendt og at jeg kan deltage til diverse events.
Men en ting af gangen, dette er mere så vi har en vej vi kan rette os hen imod !
OBS! Jeg snakker oftest kun engelsk når jeg er ude, da mit publikum er internationalt.
Best regards SoWeQ