Men mig bekendt, så er der ikke noget i 501st, der definerer "rang" på nær TK Commander, der repræsenterer sin status med en mørk blå stribe gennem hele hans armor

Redaktør: Garrison Captain of the Guard
Jeps, der er forskellige farver osv. mht. rang - det samme med rankbarenImhotep skrev:Enig, Heidi, og tak. Som Morten siger, så tænker jeg at det er en Sandtrooper. Jeg mindes at have læst, at farven på en pauldron bestemmer ens rank, dog er jeg lidt rusten på disse områder.
Men i så fald, hvis det er en Imperial Staff Officer og/eller Sandtrooper som jeg så vælger, hvor kan jeg så få hjælp til det, evt. hvor jeg kan købe grej?
Jeg har det sådan, at mine ting helst skal være så funktionelle og tro til det originale som muligt - det gælder alle mine hobbier. Og vil hellere betale lidt mere for at få det i læder, frem for kunstlæder, for eksempel
Ja det kan godt væreImhotep skrev:Der er i orden, så ses vi nok på et eller andet tidspunkt, tænker jeg
Anovos' kvalitet er god nok til jeres standard? Jeg hører dog at de kan være dyre og lang leveringstid. Jeg hører også at jeg burde anskaffe mig en TRamp eller noget lignende, hvis jeg skal bære en maske, korrekt?