Hej i stuen

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Kim
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors 23 nov 2017, 21:16

Hej i stuen

Indlæg af Kim »

Hej. Jeg er ny på forum.
Jeg købte for cirka 1½ år siden en TK (ANH stunt) dragt gennem RS Propmaster i England, med henblik på at melde mig ind i 501st. Pludselig var jeg på studieophold i Afrika efterfulgt at en pratikperiode, så jeg fik aldrig begyndt indmeldelsesprocessen (udover at jeg vist nok blev oprettet på 501st forum).
I mellemtiden er Danish Garrison opstartet og jeg har fulgt jer i noget tid efterhånden. Nu er jeg ved at nå enden på mit studie og det er højsæson for SW, så synes at det virker som et passende tidspunkt at søge om optagelse igen :-)

Jeg har allerede nogle få spørgsmål til forbedringer af hjelm/dragt og hvordan man nemmest transporterer den fra A til B (lige nu fylder den en stor flyttekasse) :| Men jeg tænker at det er noget jeg spørger om i de forskellige under-forums?

Anyway, ansøgningen er skudt afsted og jeg ville egentlig bare lige sige hej til folk.

Mvh Kim Ø

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2862
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Hej i stuen

Indlæg af 10413 »

Hejsa

Velkommen, igen ;-)

De fleste af os bruger en Stanley kiste på hjul, selv har jeg den lille model 24 gallon.

Jamen pøj pøj med ansøgningen, en RS er en fin armor.
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
150
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 600
Tilmeldt: man 22 aug 2016, 19:56

Re: Hej i stuen

Indlæg af 150 »

Halløj Kim ;) og velkommen til ...
Vi har i GML ikke modtaget din ansøgning, men kan se du har oprettet dig i 501.st data basen....
for at blive medlem skal du sende dine billeder + lidt tekst om dragten til os på gml@danishgarrison.dk

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Re: Hej i stuen

Indlæg af 19454 »

10413 skrev:De fleste af os bruger en Stanley kiste på hjul, selv har jeg den lille model 24 gallon.
Ville ønske mit kostume kunne være i den lille model; en kiste på 50 gallon / 189 liter er ret bøvlet at have med i offentlig transport :D
150 skrev:Halløj Kim ;) og velkommen til ...
Vi har i GML ikke modtaget din ansøgning, men kan se du har oprettet dig i 501.st data basen....
for at blive medlem skal du sende dine billeder + lidt tekst om dragten til os på gml@danishgarrison.dk
Skal man selv tage kontakt til GML efter man har udfyldt formen på 501st? Var sikker på, at der stod at det lokale GML hold bleb underrettet om tilmeldingen og at man skulle have tålmodighed, samt at en fra GML teamet ville kontakte en i løbet af en til tre uger, hvor man skulle have tålmodighed da det jo er på frivilligt basis? Hvis man selv skal kontakte GML teamet, så skal jeg da også lige sende en mail xD

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2862
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Hej i stuen

Indlæg af 10413 »

RistetToast skrev:
10413 skrev:De fleste af os bruger en Stanley kiste på hjul, selv har jeg den lille model 24 gallon.
Ville ønske mit kostume kunne være i den lille model; en kiste på 50 gallon / 189 liter er ret bøvlet at have med i offentlig transport :D
He he til gengæld har du så altid en siddeplads eller 2 med den store kasse ;-) - men jo, det er da bøvlet. Det vil det alle dage være, når vi er oppe i de her store kister og kufferter til dragter, som fylder en del.
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: RE: Re: Hej i stuen

Indlæg af 15117 »

RistetToast skrev:
10413 skrev:De fleste af os bruger en Stanley kiste på hjul, selv har jeg den lille model 24 gallon.
Ville ønske mit kostume kunne være i den lille model; en kiste på 50 gallon / 189 liter er ret bøvlet at have med i offentlig transport :D
150 skrev:Halløj Kim ;) og velkommen til ...
Vi har i GML ikke modtaget din ansøgning, men kan se du har oprettet dig i 501.st data basen....
for at blive medlem skal du sende dine billeder + lidt tekst om dragten til os på gml@danishgarrison.dk
Skal man selv tage kontakt til GML efter man har udfyldt formen på 501st? Var sikker på, at der stod at det lokale GML hold bleb underrettet om tilmeldingen og at man skulle have tålmodighed, samt at en fra GML teamet ville kontakte en i løbet af en til tre uger, hvor man skulle have tålmodighed da det jo er på frivilligt basis? Hvis man selv skal kontakte GML teamet, så skal jeg da også lige sende en mail xD
Hvis du har taget billederne så fløjter du bare billederne afsted til gml så kigger han på dem.
En tk kan sagtens pakkes ned i en stor kuffert med lidt snilde

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
150
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 600
Tilmeldt: man 22 aug 2016, 19:56

Re: Hej i stuen

Indlæg af 150 »

Jeg har også min tk i en hard suitecase og hjelmen og gun i en anden taske

Kim
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors 23 nov 2017, 21:16

Re: RE: Re: Hej i stuen

Indlæg af Kim »

Det er bare iorden. Jeg troede nemlig også at man skulle vente på at der ville blive taget kontakt til en. Jeg vil se om jeg ikke kan få ordnet billeder og skudt dem afsted her i weekenden.

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Re: RE: Re: Hej i stuen

Indlæg af 19454 »

Kim skrev:Det er bare iorden. Jeg troede nemlig også at man skulle vente på at der ville blive taget kontakt til en. Jeg vil se om jeg ikke kan få ordnet billeder og skudt dem afsted her i weekenden.
Hmm, har lige dobbelttjekket og på DGs egen står der også, at GML holdet tager kontakt til en og spørger om billederne som beskrevet da ansøgningen blev sendt ind, så tænker det blot er på med tålmodighedshjelmen igen for os begge ;) Selvom ventetiden kan føles længere end når maden skal gøres klar juleaften :lol:
Næste skridt er at udfylde 501st Legions ansøgningsskema på nettet. Når skemaet er indsendt, vil vores Garrison Membership Liaison (GML) blive informeret om din ansøgning og tage kontakt til dig.

Obs: Vi er alle frivillige, så der kan godt gå noget tid, før vi vender tilbage til dig. Vær venlig ikke at spørge, hvorfor du ikke har hørt fra os, før der er gået mindst en uge, siden du indsendte din ansøgning. På forhånd tak.

Når GML har kigget på din ansøgning, vil de kontakte dig for at få tilsendt billeder, som skal bruges til godkendelse af din dragt.

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: RE: Re: RE: Re: Hej i stuen

Indlæg af 15117 »

RistetToast skrev:
Kim skrev:Det er bare iorden. Jeg troede nemlig også at man skulle vente på at der ville blive taget kontakt til en. Jeg vil se om jeg ikke kan få ordnet billeder og skudt dem afsted her i weekenden.
Hmm, har lige dobbelttjekket og på DGs egen står der også, at GML holdet tager kontakt til en og spørger om billederne som beskrevet da ansøgningen blev sendt ind, så tænker det blot er på med tålmodighedshjelmen igen for os begge ;) Selvom ventetiden kan føles længere end når maden skal gøres klar juleaften Billede
Næste skridt er at udfylde 501st Legions ansøgningsskema på nettet. Når skemaet er indsendt, vil vores Garrison Membership Liaison (GML) blive informeret om din ansøgning og tage kontakt til dig.

Obs: Vi er alle frivillige, så der kan godt gå noget tid, før vi vender tilbage til dig. Vær venlig ikke at spørge, hvorfor du ikke har hørt fra os, før der er gået mindst en uge, siden du indsendte din ansøgning. På forhånd tak.

Når GML har kigget på din ansøgning, vil de kontakte dig for at få tilsendt billeder, som skal bruges til godkendelse af din dragt.
Gml sidder og keder sig alligevel så send du bare billederne til ham så kigger han på det når han får tid.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Besvar