Imhotep joining...

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
7995
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 873
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 23:20

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 7995 »

Ang. rang, så er der mange Fan-teorier omkring hvilken farve på skulderen, og hvilke striber på hjelmen, der indikerer rang.

Men mig bekendt, så er der ikke noget i 501st, der definerer "rang" på nær TK Commander, der repræsenterer sin status med en mørk blå stribe gennem hele hans armor ;)
I'm a grumpy old veteran!
My level of sarcasm, depends on your level of stupidity!

Brugeravatar
18511
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors 21 dec 2017, 21:09

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 18511 »

Jeg mines bare at have læst det i en bog, vist en af dem der hedder "Visual Dictionary", er dog ikke helt sikker og ved heller ikke hvad I mener om dem her inde. Men ultimativt må jeg jo rette mig efter, hvad 501st siger er go og no-go :P

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2862
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 10413 »

Imhotep skrev:Enig, Heidi, og tak. Som Morten siger, så tænker jeg at det er en Sandtrooper. Jeg mindes at have læst, at farven på en pauldron bestemmer ens rank, dog er jeg lidt rusten på disse områder.

Men i så fald, hvis det er en Imperial Staff Officer og/eller Sandtrooper som jeg så vælger, hvor kan jeg så få hjælp til det, evt. hvor jeg kan købe grej? :)
Jeg har det sådan, at mine ting helst skal være så funktionelle og tro til det originale som muligt - det gælder alle mine hobbier. Og vil hellere betale lidt mere for at få det i læder, frem for kunstlæder, for eksempel :P
Jeps, der er forskellige farver osv. mht. rang - det samme med rankbaren ;-)

Vedr. sandtrooperen, så finder du al info om den på MEPD : http://www.mepd.net/

Vedr. officeren, så er det her du skal hen : http://www.imperialofficer.com/

Der findes rigtig mange "forhandlere" af de forskellige dele, bare gør dig selv en tjeneste og spørg først, inden du køber. Vi er mange, som kan guide dig igennem, så du undgår at bruge penge på ubrugelige dele.
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
18511
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors 21 dec 2017, 21:09

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 18511 »

Jeg takker og bukker :)

Jeg tænker at jeg kigger på det her når jeg får tid, og så ellers ser efter næste event hvor jeg evt. kan være med som supporter?? Så kan jeg se på tingene, hvordan det foregår og alt sådan noget.

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2862
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 10413 »

Rigtig god ide - meget af tiden med at få lavet et kostume, går faktisk med research og at vente på at få dele hjem ;-)

Du skal være hjertelig velkommen - vores events bliver slået op på vores officielle FB side, som du finder her : https://www.facebook.com/Danish-Garriso ... 828165348/
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
18511
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors 21 dec 2017, 21:09

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 18511 »

Der er i orden, så ses vi nok på et eller andet tidspunkt, tænker jeg :)

Anovos' kvalitet er god nok til jeres standard? Jeg hører dog at de kan være dyre og lang leveringstid. Jeg hører også at jeg burde anskaffe mig en TRamp eller noget lignende, hvis jeg skal bære en maske, korrekt?

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2862
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 10413 »

Imhotep skrev:Der er i orden, så ses vi nok på et eller andet tidspunkt, tænker jeg :)

Anovos' kvalitet er god nok til jeres standard? Jeg hører dog at de kan være dyre og lang leveringstid. Jeg hører også at jeg burde anskaffe mig en TRamp eller noget lignende, hvis jeg skal bære en maske, korrekt?
Ja det kan godt være ;-) DK er da heldigvis ikke så stor, så der bliver masser af muligheder rundt om i landet til de forskellige events.

Anovos er ok kvalitet, hvis man kan lide at betale overpris og vente på noget i meeeeeeget lang tid. Prøv at kigge på cosplaysky, de syr efter mål og med lidt mods, så kan du få en rigtig fin officer dragt til en overkommelig pris : http://cosplaysky.com

TRamp er også en fin option til stormtroopers - selv bruger jeg en Aker med en mp3 tilsluttet, hvor der kører et loop af lyde/stemmer. Der er rigtig mange muligheder, så det gælder bare om at finde det, som ens pengepung og evner går godt sammen med :lol:
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
18511
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors 21 dec 2017, 21:09

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 18511 »

Man må jo betale for kvalitet, det kender jeg alt for godt. Men er også villig til at gøre det, når det er noget jeg er dedikeret i :P
Jeg vil kigge på Cosplaysky senere i aften. Tak for tippet :)

Brugeravatar
30517
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 542
Tilmeldt: lør 17 sep 2016, 20:01

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 30517 »

En Death tropper ville være sej


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
18511
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors 21 dec 2017, 21:09

Re: Imhotep joining...

Indlæg af 18511 »

Helt enig, de er mega seje. Men de er også ret dyre at lave desværre. :/

Besvar