Ny her ;) Royal Guard (ROTJ) kostume.

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Patricko
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 01 jan 2018, 14:21

Ny her ;) Royal Guard (ROTJ) kostume.

Indlæg af Patricko »

Hej smukke Star Wars mennesker!
Mit navn er Patrick, jeg er 26 år og er helt ny her.
Jeg hørte for første gang om 501st Legion og Danish Garrison for nogle uger siden, da jeg sammen med nogle andre skulle klædes ud og byde folk velkommen til filmen "The Last Jedi" i Nordisk Film Biografer Randers. At I klæder jer ud som Star Wars karakter/figur og samler penge ind til velgørende formål, synes jeg lyder spændende og sjovt. Hvilket også har gjort, at jeg selv godt kunne tænke mig at blive medlem en dag, når jeg en gang har fået skaffet mig et ordentligt kostume.

Jeg har været inde og kigge på http://databank.501st.com og kommet frem til, at jeg godt kunne tænke mig at starte ud med Royal Guard (ROTJ) kostumet. Jeg får nok ikke råd til det her det næste halve år, da jeg er på SU, men jeg kunne godt tænke mig at vide, om nogle af jer har en ide om (har I sandsynligvis nok), hvad det kommer til at koste? Håber også at I kan/vil hjælpe mig i fremtiden med at vise og fortælle, hvor jeg skal henvende mig for at få det lavet.

Det var alt for mig nu.
May the Force be with you, og have et godt nyt år derude!

Patrick :D

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Ny her ;) Royal Guard (ROTJ) kostume.

Indlæg af 10413 »

Hej og velkommen til ;)

En royal guard er en fin dragt at starte ud med - der findes et par forhandlere af hjelm og forcepike i Tyskland, hvor du så sparer told osv.

Selv laver jeg de bløde dele minus handskerne for andre, hvis du ikker selv har lyst eller evner til at sy dem selv.

Bedste råd til dig er at gå ind og oprette dig på det forum, hvor kostumet hører til. Du finder forummet her:
http://www.forcepike.net

Der kan du finde gode råd om dragten og mht. Hvem Hvad Hvordan osv

Og spørg endelig en gang for meget end købe noget, som måske ikke kan bruges...

Godt nytår
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Patricko
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 01 jan 2018, 14:21

Re: Ny her ;) Royal Guard (ROTJ) kostume.

Indlæg af Patricko »

Hej igen og tak for besvarelsen ;)

Tak for de gode råd :D

Jeg vil få mig oprettet på forummet, og finde flere informationer om dragten.

Jo tak, det vil være en kæmpe hjælp, hvis du gerne vil hjælpe mig med at lave de bløde dele, da jeg ikke selv har evnerne til det.

Jeg vil vende tilbage, når jeg ved noget mere (ellers skal jeg nok spørge).

Brugeravatar
13243
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 1810
Tilmeldt: man 22 aug 2016, 14:01
Geografisk sted: Aarhus, Denmark

Re: Ny her ;) Royal Guard (ROTJ) kostume.

Indlæg af 13243 »

Velkommen til vores forum.
Hold dig ikke tilbage hvis du har spørgsmål så skal vi gerne hjælpe hvor kan.


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Patricko
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 01 jan 2018, 14:21

Re: Ny her ;) Royal Guard (ROTJ) kostume.

Indlæg af Patricko »

Endnu engang mange tak ;)

Brugeravatar
84013
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 405
Tilmeldt: ons 05 okt 2016, 17:06
Geografisk sted: Fredericia

Re: Ny her ;) Royal Guard (ROTJ) kostume.

Indlæg af 84013 »

Velkommen til.

Som de andre suger, så er det bare med at spørge løs. (Gjorde jeg også selv).

Som alternativ kan komme med ud som supporter når vi er ude, og der kan du snuse lidt til hvad vi render og laver. Og når du har fået din guard godkendt, overgår du så som trooper.

Kig indad, lær dine behov at kende, og opdag, at du er en ekstremt underlig, decideret asocial type.
-------------------------------------------------------------------
:D Don´t worry about getting older. You´re still gonna do dumb shit. Only slower :D

Patricko
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 01 jan 2018, 14:21

Re: Ny her ;) Royal Guard (ROTJ) kostume.

Indlæg af Patricko »

84013 skrev:Velkommen til. Billede

Som de andre suger, så er det bare med at spørge løs. (Gjorde jeg også selv). Billede

Som alternativ kan komme med ud som supporter når vi er ude, og der kan du snuse lidt til hvad vi render og laver. Og når du har fået din guard godkendt, overgår du så som trooper. Billede

Kig indad, lær dine behov at kende, og opdag, at du er en ekstremt underlig, decideret asocial type. Billede
Jo tak!
Jeg har kigget på det der med, at man kan komme ud som supporter. Det lyder som en god ide, men må ærlig indrømme, at den del interesserer mig ikke at være, selvom jeg godt ved, at supportere også gør et stort stykke arbejde. Men jeg vil gerne tænke over det, for det kunne være noget, man skulle prøve - så man også kan få den erfaring.

Opdagede for længe siden, at jeg er en ekstrem underlig og asocial type, som kender sine behov ind og ud.
Er nemlig gammel live rollespiller og gøgler fra gøglerskolen i Århus, så ikke noget problem der ;)
Og jo, jeg kommer nok til at spørge utallige gange mere ude i fremtiden :)

Besvar