Er Ny her inde

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

viviviv13
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 9
Tilmeldt: ons 07 mar 2018, 11:04

Er Ny her inde

Indlæg af viviviv13 »

Hejsa alle i dejlig mennesker :D Jeg er ny her inde på denne side og jeg vil maget gerne prøve at være supporter og er i gang med at lave et kostume så jeg kan være med til at gå rundt med de ander cosplayer. Og her er lidt om mig selv jeg hedder Patrick Colding og bor i Viborg og har job hos nåde der hedder JP group i Viborg og er cosplayer jeg klæder mig ud som alt muligt og er kæmpe Star Wars fan og har haft løst til at være en del af det her i lang tid.^^ :D

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: Er Ny her inde

Indlæg af 41987 »

Hej Patrick og velkommen til.
Super fedt du også vil være med.
Kan du fortælle her hvad kostume du er igang med?
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2862
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Er Ny her inde

Indlæg af 10413 »

Hej

Velkommen til - tror lige, at du skal prøve at sætte dig ind i, hvad Legionen egentlig er, for Legionen er ikke en cosplayer klub, dens formål står her på Legionens side :

https://www.501st.com/mission.php

Vi må ikke slås eller lave kampscener osv.
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

viviviv13
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 9
Tilmeldt: ons 07 mar 2018, 11:04

Re: Er Ny her inde

Indlæg af viviviv13 »

Er I gang med count dooku :D har en prototype jeg har brugt til cons men det skal forbedres og allerede fåde fat i hans lysvære

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: Er Ny her inde

Indlæg af 41987 »

10413 skrev:Hej

Velkommen til - tror lige, at du skal prøve at sætte dig ind i, hvad Legionen egentlig er, for Legionen er ikke en cosplayer klub, dens formål står her på Legionens side :

https://www.501st.com/mission.php

Vi må ikke slås eller lave kampscener osv.
Patrick er skam oplyst en del allerede og hvis han vil fægte med sit lyssværd, når han er godkendt som Dooku, så syntes jeg da han skal det :P
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

viviviv13
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 9
Tilmeldt: ons 07 mar 2018, 11:04

Re: Er Ny her inde

Indlæg af viviviv13 »

I know ;) er også serøst

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2862
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Er Ny her inde

Indlæg af 10413 »

41987 skrev:
10413 skrev:Hej

Velkommen til - tror lige, at du skal prøve at sætte dig ind i, hvad Legionen egentlig er, for Legionen er ikke en cosplayer klub, dens formål står her på Legionens side :

https://www.501st.com/mission.php

Vi må ikke slås eller lave kampscener osv.
Patrick er skam oplyst en del allerede og hvis han vil fægte med sit lyssværd, når han er godkendt som Dooku, så syntes jeg da han skal det :P
Synes at det er en meget dum ide at opfordre til, eftersom han så kan blive smidt ud af klubben for at overtræde reglerne omkring det, at vi ikke må slås.
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: Er Ny her inde

Indlæg af 41987 »

10413 skrev:
41987 skrev:
10413 skrev:Hej

Velkommen til - tror lige, at du skal prøve at sætte dig ind i, hvad Legionen egentlig er, for Legionen er ikke en cosplayer klub, dens formål står her på Legionens side :

https://www.501st.com/mission.php

Vi må ikke slås eller lave kampscener osv.
Patrick er skam oplyst en del allerede og hvis han vil fægte med sit lyssværd, når han er godkendt som Dooku, så syntes jeg da han skal det :P
Synes at det er en meget dum ide at opfordre til, eftersom han så kan blive smidt ud af klubben for at overtræde reglerne omkring det, at vi ikke må slås.
Please Hold nu op Heidi..
Der må godt krydses klinger uden der sker noget og jeg er helt sikker på at Patrick godt vil kunne administrere det.
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Brugeravatar
73012
Danish Garrison Executive Officer
Danish Garrison Executive Officer
Indlæg: 1895
Tilmeldt: man 04 jul 2016, 12:05
Geografisk sted: Nibe, Farstrup

Re: Er Ny her inde

Indlæg af 73012 »

Hej! Og velkommen til vores forum.

Der er en helt del du kan finde her inde som information til hvad man må og ikke må, samt hvilken type for stof, plastik, læder eller what ever man skal brug til at laver et "Screen accurate" dragt. Og der er tusendevis måder at gør det på. =) Samt, som Heidi forklaret, kan man finde flere info på vores Legion forums og så er der "Detachments" som er mere specific til de typer dragter de holde styr på. De kan findes her.

Så, kom igang... Spørge løst hvis du ikke kan finde det. Vi er her for at hjælpe hinanden.

Derudover, ville jeg pointer at ifølge Legion protocol, må vi ikke længer deltage i offentlig fægtning. LucasFilm har bedt om at vi ikke deltage i det mere medmindre Disney eller LFL har godkendt et troop hvor disse type for "Shows" må ske. Men, det sagt, er der ingen regel om hvad du/I gør i jeres baghaven, i skoven i stuen eller i et gymnastik hallen, så længe det er i privateomgivelse og/eller et private event og er ikke et Garrison eller Legion Event.

Så... Kom bare du! Vi glæder os for at hjælpe dig hvor vi kan. =)

Brugeravatar
22319
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 233
Tilmeldt: tirs 30 aug 2016, 20:43

Re: Er Ny her inde

Indlæg af 22319 »

Hej :-)
Jeg glæder mig meget til at have dig med, og til at få gjort dig kostume/cosplay rigtig godt! :-)
We have a 2319!

Besvar