John Morton - Dak "Lukes Gunner" (Boba Stunt Double)

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Rune Bulk
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors 14 sep 2017, 13:48

John Morton - Dak "Lukes Gunner" (Boba Stunt Double)

Indlæg af Rune Bulk »

Hej Venner

John Morton der spillede med i Empire Strikes Back har lige været forbi butikken her i Faraos
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Morton_(actor)

han kom mest for lige og sige hej - til mig?? aner ikk hvorfor men det skete, og min dag er bedre :)

derud over ville han høre om i 501st havde lyst til at mødes med ham eller hvis i havde gang i noget og i havde lyst til han var med?

jeg har hans mob nr og hvis i er interesseret evt gi butikken et kald 33672015
eller smid mig en mail :) runegreyskull@gmail.com eller Rune@Faraos.dk (skriver ikk lige hans nr ud offentligt da jeg ikk fik spurgt om det var ok)

tror han havde lyst til alt fra at signere eller bare hænge ud

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: John Morton - Dak "Lukes Gunner" (Boba Stunt Double)

Indlæg af 41987 »

Vi har snakket med ham i sidste uge, da han skrev til os. Jeg tror der er noget aftale i værks med ham, under hans visit.
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Rune Bulk
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors 14 sep 2017, 13:48

Re: John Morton - Dak "Lukes Gunner" (Boba Stunt Double)

Indlæg af Rune Bulk »

41987 skrev:Vi har snakket med ham i sidste uge, da han skrev til os. Jeg tror der er noget aftale i værks med ham, under hans visit.
han sagde bare han ikke havde hørt tilbage fra jer.. men det cool håber i finder på noget spas :) han virkede super flink!

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: John Morton - Dak "Lukes Gunner" (Boba Stunt Double)

Indlæg af 41987 »

Rune Bulk skrev:
41987 skrev:Vi har snakket med ham i sidste uge, da han skrev til os. Jeg tror der er noget aftale i værks med ham, under hans visit.
han sagde bare han ikke havde hørt tilbage fra jer.. men det cool håber i finder på noget spas :) han virkede super flink!
Hvornår snakkede du med ham?
:)
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Rune Bulk
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors 14 sep 2017, 13:48

Re: John Morton - Dak "Lukes Gunner" (Boba Stunt Double)

Indlæg af Rune Bulk »

41987 skrev:
Rune Bulk skrev:
41987 skrev:Vi har snakket med ham i sidste uge, da han skrev til os. Jeg tror der er noget aftale i værks med ham, under hans visit.
han sagde bare han ikke havde hørt tilbage fra jer.. men det cool håber i finder på noget spas :) han virkede super flink!
Hvornår snakkede du med ham?
:)
i dag kl 13 ca :)

Besvar