Hejsa!

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
Tigerdyhr
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør 21 jul 2018, 09:52

Hejsa!

Indlæg af Tigerdyhr »

Jeg må jo hellere følge reglerne og smide et "hej", så I ved, at der er et rigtigt menneske bag profilen ;)

Jeg er her egentlig bare for at stalke lidt, jeg er så småt ved at planlægge et Mando-kostume og leder sådan generelt efter steder hvor jeg kan få gode idéer etc.. Jeg går slet ikke efter approval hverken her eller ved Mercs, men jeg tænker at det er brandgode steder at kunne få lidt ping-pong når tingene går i hårdknude :)

Så "hej", og til de af jer der fedter rundt i kostume i disse uger, så håber jeg at der er fantastisk aircon hvor I er, for bloomin' hell hvor er vi da "velsignet" med sommer i år ;)

Hilsen
Kira fra Vejle

Brugeravatar
73012
Danish Garrison Executive Officer
Danish Garrison Executive Officer
Indlæg: 1895
Tilmeldt: man 04 jul 2016, 12:05
Geografisk sted: Nibe, Farstrup

Re: Hejsa!

Indlæg af 73012 »

Velkommen til!

Ja der er jo mange cool Mando dragter og stil.

Jeg glæder mig at se hvad du kommer op med.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 430
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: Hejsa!

Indlæg af 79211 »

Helt sikkert spændende at se, hvad du finder på. Har set et par fede Sabin Wren dragter, en overvejelse måske?

Sendt fra min F8331 med Tapatalk

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: Hejsa!

Indlæg af 41987 »

Hello there :)
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Brugeravatar
Tigerdyhr
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør 21 jul 2018, 09:52

Re: Hejsa!

Indlæg af Tigerdyhr »

Hmm nej, jeg synes ikke lige Sabine er min stil - jeg tænker et mere traditionelt look.
Jeg byggede min første bucket til Sci-Fi Con i Randers i år, og nåede basically kun hjelmen, haha. Den er smækfyldt med fejl da det var mit første build, men jeg har fået blod på tanden og vil rigtig gerne lave et helt kit. Jeg har kigget lidt på nogle af de wasteland-inspirerede mandos der er rundt omkring, de tiltaler mig :)
Jeg savner stadig et godt sted at finde ressources til våben, med gode billeder etc., men jeg er da så småt ved at spore mig ind på noget.

Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 430
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: Hejsa!

Indlæg af 79211 »

Ok, der er et forum til mandalorian mercs. Der er jeg ret sikker på de kan hjælpe med does and dont, hvor du kan købe dele fra, våben osv. Og især dem du ikke skal handle ved.

Det kan være en god ide, evt hvis du kender en med en 3D printer, til at lave våben til dig.

Da de godt kan være lidt hidsig i prisen.

Sendt fra min F8331 med Tapatalk

Brugeravatar
30055
501st Member
501st Member
Indlæg: 441
Tilmeldt: tors 06 okt 2016, 15:30
Geografisk sted: Snekkersten
Kontakt:

Re: Hejsa!

Indlæg af 30055 »

Velkommen til :)

Jeg sidder også og roder med en mandalorian for hyggens skyld. Mangler faktisk kun at sammensætte det hele.
Men smid endelig billeder mm eller spørg løs med spørgsmål hvis de skulle opstå :)
TD/TI/ID-30055 @ Nordic Garrison
Rebel Fleet Trooper & X-Wing pilot @ Nordic Base

Brugeravatar
Tigerdyhr
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør 21 jul 2018, 09:52

Re: Hejsa!

Indlæg af Tigerdyhr »

BroderLoki skrev:Ok, der er et forum til mandalorian mercs. Der er jeg ret sikker på de kan hjælpe med does and dont, hvor du kan købe dele fra, våben osv. Og især dem du ikke skal handle ved.

Det kan være en god ide, evt hvis du kender en med en 3D printer, til at lave våben til dig.

Da de godt kan være lidt hidsig i prisen.

Sendt fra min F8331 med Tapatalk
Jeg har ikke tænkt mig at købe noget, faktisk. Jeg har tænkt mig at lave det ;) Som nævnt søger jeg ikke optagelse hverken her eller ved mercs, da de materialer jeg bruger (i hvert fald i første omgang), ikke er godkendte. Men jeg synes det er fantastisk hygsomt at crafte og selvom min første bucket ikke blev så god, så har jeg en ret god idé om, hvordan jeg gør den meget bedre næste gang :idea: :D

Brugeravatar
Tigerdyhr
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør 21 jul 2018, 09:52

Re: Hejsa!

Indlæg af Tigerdyhr »

30055 skrev:Velkommen til :)

Jeg sidder også og roder med en mandalorian for hyggens skyld. Mangler faktisk kun at sammensætte det hele.
Men smid endelig billeder mm eller spørg løs med spørgsmål hvis de skulle opstå :)
Nice og tak! Er det så en canon mando, eller en custom? Det ligner nogle spændende ting du har på din liste, er der galleri noget sted? :)

Brugeravatar
30055
501st Member
501st Member
Indlæg: 441
Tilmeldt: tors 06 okt 2016, 15:30
Geografisk sted: Snekkersten
Kontakt:

Re: Hejsa!

Indlæg af 30055 »

Tigerdyhr skrev:
30055 skrev:Velkommen til :)

Jeg sidder også og roder med en mandalorian for hyggens skyld. Mangler faktisk kun at sammensætte det hele.
Men smid endelig billeder mm eller spørg løs med spørgsmål hvis de skulle opstå :)
Nice og tak! Er det så en canon mando, eller en custom? Det ligner nogle spændende ting du har på din liste, er der galleri noget sted? :)
Min første tanke var at lave en Pre Vizlsa, men efter noget tid droppede jeg det og tænkte at den skulle være en måske merc godkendt mandalorian. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg havner ud af hvad godkendelse angår. Jeg har fået anskaffet et animated kit fra usa og laver det om til noget lækkert.
Jeg havde en side oppe med diverse ting på et tidspunkt, men lagde den ned. Men kunne være at jeg skulle lave en ny.
TD/TI/ID-30055 @ Nordic Garrison
Rebel Fleet Trooper & X-Wing pilot @ Nordic Base

Besvar