Utini!

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: Utini!

Indlæg af 15117 »

Kommer selvfølgelig an på hvor tyk du laver det mht. Vægten. Men 1.2 mm abs vægt Tror jeg ikke du kommer ned på.


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
29040
Danish Garrison Public Relations Officer
Danish Garrison Public Relations Officer
Indlæg: 157
Tilmeldt: søn 11 jun 2017, 11:07
Geografisk sted: Vejle

Re: Utini!

Indlæg af 29040 »

Held og lykke med projektet! :D
Billede

imf10
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 26 nov 2018, 19:41

Re: Utini!

Indlæg af imf10 »

Mit største problem er umiddelbart formerne på de forskelige dele. Dvs. Hvor på armen skal den bukke. Osv
Nogle der ved hvor de kan skaffes?

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: Utini!

Indlæg af 15117 »

Det tror jeg ikke du kan sådan bare gå ud og købe. Dem der laver dragter giver dem ikke bare op de har brugt mange mange timer på at lave modellerne. Så eneste option er du selv starter fra bunden af vil jeg tro.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


imf10
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 26 nov 2018, 19:41

Re: Utini!

Indlæg af imf10 »

15117 skrev:
ons 28 nov 2018, 14:12
Det tror jeg ikke du kan sådan bare gå ud og købe. Dem der laver dragter giver dem ikke bare op de har brugt mange mange timer på at lave modellerne. Så eneste option er du selv starter fra bunden af vil jeg tro.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Men hvordan skal man så vide hvor på armen der er markeringer? Bare gætte?
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Brugeravatar
80176
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 06 dec 2016, 11:59

Re: Utini!

Indlæg af 80176 »

Inde på whitearmour.net har de en masse foto reference af de originale dragter. Der kan du finde information og ideer.
Men grundet priserne på Stormtrooper armour, kan det ikke rigtigt betale sig at forsøge at lave armour dele selv.
Men hvis det mere er for udfordringen, så giv den gas. Men formene skal du selv lave, dem kan man ikke bare få/låne.
Prøv at kigge AFK på FB. Han lavet børne TK’er og har nogle fede billeder af hvordan han laver formene


Sent from my iPhone using Tapatalk
"No point in running, you will just die tired"
Imperial Officer Black
Shadow Scout

imf10
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 26 nov 2018, 19:41

Re: Utini!

Indlæg af imf10 »

80176 skrev:
tors 29 nov 2018, 06:57
Inde på whitearmour.net har de en masse foto reference af de originale dragter. Der kan du finde information og ideer.
Men grundet priserne på Stormtrooper armour, kan det ikke rigtigt betale sig at forsøge at lave armour dele selv.
Men hvis det mere er for udfordringen, så giv den gas. Men formene skal du selv lave, dem kan man ikke bare få/låne.
Prøv at kigge AFK på FB. Han lavet børne TK’er og har nogle fede billeder af hvordan han laver formene


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg prøver at kigge der :) takker for infoen.
Jeg kan godt lide udfordringen (og at jeg kan lave den relativ skudsikker) til næsten ingen penge

Brugeravatar
80176
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 06 dec 2016, 11:59

Re: Utini!

Indlæg af 80176 »

Yeah Well.
De forme der lavet “godkendte” armour idag, er udviklet over årtier. Kravene til en TK’s armour form er meget fremskreden.
Jeg har stor respekt for at du ønsker at give dig i kast med at lave den selv, men jeg tvivler på at det er noget du når i mål med, desværre.
Har du et “overslag “ på hvad vægten bliver på din armour??? Du skal kunne holde til at have den på i optil 2 timer i streg vil jeg skyde på...ish


Sent from my iPhone using Tapatalk
"No point in running, you will just die tired"
Imperial Officer Black
Shadow Scout

imf10
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 26 nov 2018, 19:41

Re: Utini!

Indlæg af imf10 »

80176 skrev:
tors 29 nov 2018, 12:18
Yeah Well.
De forme der lavet “godkendte” armour idag, er udviklet over årtier. Kravene til en TK’s armour form er meget fremskreden.
Jeg har stor respekt for at du ønsker at give dig i kast med at lave den selv, men jeg tvivler på at det er noget du når i mål med, desværre.
Har du et “overslag “ på hvad vægten bliver på din armour??? Du skal kunne holde til at have den på i optil 2 timer i streg vil jeg skyde på...ish


Sent from my iPhone using Tapatalk
Umiddelbart kun på cirka 6 kilo +- lidt

imf10
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 26 nov 2018, 19:41

Re: Utini!

Indlæg af imf10 »

80176 skrev:
tors 29 nov 2018, 12:18
Yeah Well.
De forme der lavet “godkendte” armour idag, er udviklet over årtier. Kravene til en TK’s armour form er meget fremskreden.
Jeg har stor respekt for at du ønsker at give dig i kast med at lave den selv, men jeg tvivler på at det er noget du når i mål med, desværre.
Har du et “overslag “ på hvad vægten bliver på din armour??? Du skal kunne holde til at have den på i optil 2 timer i streg vil jeg skyde på...ish


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men mener du så med dette at man i teorien skal købe en?

Besvar