Intro: SoWeQ / Live streamer

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Brugeravatar
SoWeQ
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 07 maj 2019, 16:43

Intro: SoWeQ / Live streamer

Indlæg af SoWeQ »

Hey Everybody !

Mit navn er SoWeQ (kunsternavn) og jeg lever primært af Live streaming !
Jeg stødte på 501st i københavn d.4 maj og lavede selvfølgelig en live stream med jer ! https://www.twitch.tv/videos/420163449
Det var en fornøjelse og jeg mødte rigtig mange fantastiske mennesker.
Det forholder sig således, at jeg er vokset op med star wars og at det altid har haft en speciel plads i mit hjerte.
Så efter mødet med jer i københavn, har jeg besluttet mig for at se om jeg nok ikke burde være en del af jer, på den ene eller den anden facon.
I er nogle fantastiske mennesker, i er vildt kreative og humøret er altid i top ! Det er værdier som jeg gerne vil bidrage til, med hvad end jeg nu kan.

Først og fremmest, HEJ ! godt at møde jer her også ! håber dagen er fantastisk og livet spiller !
TAK, for en fantastisk march og tak fordi i tog så godt imod mig :)
Jeg er nu registreret herinde, så i vil helt sikkert høre mere fra mig.

- Off topic
Jeg har gået og tænkt lidt på et mandalorian sæt, da jeg oftest har et kamera på skulderen ved live streaming og fordi det nok er det sæt som jeg ville kunne modificere allermest. Det er vigtigt at det kan blive godtkendt og at jeg kan deltage til diverse events.
Men en ting af gangen, dette er mere så vi har en vej vi kan rette os hen imod !

OBS! Jeg snakker oftest kun engelsk når jeg er ude, da mit publikum er internationalt.

Best regards SoWeQ
The Eyes Are Useless When the Mind Is Blind
SoWeQ / LIVE STREAM

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: Intro: SoWeQ / Live streamer

Indlæg af 41987 »

HEJ
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2868
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Intro: SoWeQ / Live streamer

Indlæg af 10413 »

Hejsa og velkommen til vores forum.

Det var super at se dig i lørdags og tusind tak for at følge os, det var en sjov oplevelse :D

Der er mange forskellige dragter, som godt kan bære et kamera på et ikke canon event, så prøv at tjekke vores kostume guide, som du finder her : http://databank.501st.com/databank/Cost ... detachment

Mine drenge og jeg ser frem til at hilse på dig igen og har du spørgsmål omkring dragter, så er du meget velkommen til at sende mig en pm. Jeg er kostume mentor ovre på The Flagship Eclipse Detachment og har hjulpet mange med at komme i gang + at blive godkendt ;)
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
22319
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 233
Tilmeldt: tirs 30 aug 2016, 20:43

Re: Intro: SoWeQ / Live streamer

Indlæg af 22319 »

Halløj fra den dansende Stormtrooper 🤘🏼 det var skønt med dit gode humør og tak fordi du var med til at gøre oplevelsen god og dele den med andre på samme tid.
Velkommen til! ✨ selvfølgelig skal du da være med!
We have a 2319!

Brugeravatar
SoWeQ
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 07 maj 2019, 16:43

Re: Intro: SoWeQ / Live streamer

Indlæg af SoWeQ »

10413 skrev:
tirs 07 maj 2019, 20:50
Hejsa og velkommen til vores forum.

Det var super at se dig i lørdags og tusind tak for at følge os, det var en sjov oplevelse :D

Der er mange forskellige dragter, som godt kan bære et kamera på et ikke canon event, så prøv at tjekke vores kostume guide, som du finder her : http://databank.501st.com/databank/Cost ... detachment

Mine drenge og jeg ser frem til at hilse på dig igen og har du spørgsmål omkring dragter, så er du meget velkommen til at sende mig en pm. Jeg er kostume mentor ovre på The Flagship Eclipse Detachment og har hjulpet mange med at komme i gang + at blive godkendt ;)
HEY ! og i lige måde ! det var bestemt en fantastisk oplevelse :)
Jeg har kigget hele listen igennem og ikke rigtig fundet så mange der bær noget på skulderen. Dog er der selvfølgelig enkelte !
Hvor meget må man "udbygge" sine ting når det kommer til de forskellige kostumer ? Mandalorian har jeg fået afvide passer godt fordi det er mere åbent i forhold til feks en stormtrooper. Men jeg er frisk på lidt af hvert :) evt. en ide med billede eller lign. ville bestemt ikke skade og jeg er meget åben for debat !
- Jeg ser frem til at møde jer alle sammen igen og jeg har massere af spørgsmål til kostumer ! Hvis du hellere vil udybe diverse i PM, så gør vi bare det :)
22319 skrev:
ons 08 maj 2019, 16:20
Halløj fra den dansende Stormtrooper 🤘🏼 det var skønt med dit gode humør og tak fordi du var med til at gøre oplevelsen god og dele den med andre på samme tid.
Velkommen til! ✨ selvfølgelig skal du da være med!
Hej Dansende trooper !! Tusind tak for de rosende ord og tusind tak for velkomsten ! Jeg gør mit bedste for altid at dele en god oplevelse med alle omkring mig 1#
Ja jeg skal så ! :D derud af !
41987 skrev:
tirs 07 maj 2019, 20:05
HEJ
HEEEY :D !

Tusind tak for velkomsten ! det varmer mit nordiske hjerte :D :!:
The Eyes Are Useless When the Mind Is Blind
SoWeQ / LIVE STREAM

Brugeravatar
31133
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 279
Tilmeldt: søn 26 feb 2017, 20:13

Re: Intro: SoWeQ / Live streamer

Indlæg af 31133 »

Hey bro!
Looking forward to bumping in to you again some time. Stay cool.
Kind regards
Your favorite Sandtrooper. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
SoWeQ
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 07 maj 2019, 16:43

Re: Intro: SoWeQ / Live streamer

Indlæg af SoWeQ »

31133 skrev:
tirs 21 maj 2019, 19:55
Hey bro!
Looking forward to bumping in to you again some time. Stay cool.
Kind regards
Your favorite Sandtrooper. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hey brother !
and u2, can't wait to meet up with you fellers in the future !
Stay positive !
The Eyes Are Useless When the Mind Is Blind
SoWeQ / LIVE STREAM

Besvar