Propmaker.dk og Imperial Boots

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Klitgaard
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 09 okt 2016, 22:47

Propmaker.dk og Imperial Boots

Indlæg af Klitgaard »

Hej folkens!

Jeg prøver lidt at komme igang med at få lavet min ROTJ Royal Guard (endelig), er dog ikke nået super langt i processen endnu (desværre) :/
Inden jeg kommer alt for godt igang vil jeg nemlig lige høre herinde omrking to sider, jeg har overvejet at gøre brug af, bare for at være sikker på at alt er allright.
Til selve hjelmen tænkte jeg, at det ville være rart at bruge en side der er dansk. Så vil høre om Propmaker.dk er troværdig og forhåbentlig ikke er alt for dyr? Jeg tænker at nogle herinde har haft erfaringer med siden.
Ud over dette, så må jeg nok indrømme, at jeg ikke lige er den skarpeste til at lave støvler og Forcepike forummet henviser ofte til Imperialboots.com. Her vil jeg igen høre, om der er nogle der har nogle erfaringer med denne side, altså mht. kvalitet og levering, da jeg er lidt varsom med at bestille fra et sted der ikke er europæisk, det hænder at ting bliver fanget i tolden jo.

Jeg vil også være super glad for anbefalinger til andre sider :)

Håber snart at kunne komme ordentlig igang og troope med jer! :D

Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 430
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: Propmaker.dk og Imperial Boots

Indlæg af 79211 »

Hej

Mht til hjelmen kan du prøve at høre rwa creations på facebook, jeg ved han laver shadow troopers (den sorte variant) han bor i UK så du kan omgå told lidt endnu 😉

Ross er en meget pålidelig gut 🙂

Brugeravatar
80176
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 06 dec 2016, 11:59

Re: Propmaker.dk og Imperial Boots

Indlæg af 80176 »

BroderLoki skrev:Hej

Mht til hjelmen kan du prøve at høre rwa creations på facebook, jeg ved han laver shadow troopers (den sorte variant) han bor i UK så du kan omgå told lidt endnu Billede

Ross er en meget pålidelig gut Billede
Han laver desværre ikke hjelmen.
Men de laves vist i Tyskland. Prøv på sovereignprotectors forums. Der vil du finde en mængde information




Sent from my iPhone using Tapatalk
"No point in running, you will just die tired"
Imperial Officer Black
Shadow Scout

Brugeravatar
80176
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 06 dec 2016, 11:59

Re: Propmaker.dk og Imperial Boots

Indlæg af 80176 »

Klitgaard skrev:Hej folkens!

Jeg prøver lidt at komme igang med at få lavet min ROTJ Royal Guard (endelig), er dog ikke nået super langt i processen endnu (desværre) :/
Inden jeg kommer alt for godt igang vil jeg nemlig lige høre herinde omrking to sider, jeg har overvejet at gøre brug af, bare for at være sikker på at alt er allright.
Til selve hjelmen tænkte jeg, at det ville være rart at bruge en side der er dansk. Så vil høre om Propmaker.dk er troværdig og forhåbentlig ikke er alt for dyr? Jeg tænker at nogle herinde har haft erfaringer med siden.
Ud over dette, så må jeg nok indrømme, at jeg ikke lige er den skarpeste til at lave støvler og Forcepike forummet henviser ofte til Imperialboots.com. Her vil jeg igen høre, om der er nogle der har nogle erfaringer med denne side, altså mht. kvalitet og levering, da jeg er lidt varsom med at bestille fra et sted der ikke er europæisk, det hænder at ting bliver fanget i tolden jo.

Jeg vil også være super glad for anbefalinger til andre sider :)

Håber snart at kunne komme ordentlig igang og troope med jer! :D
Imperial boots er fine, men kan være lidt små. Jeg ville købe en størrelse større.
Propmaker.dk kender jeg ikke. Har ikke hørt om stedet. Det er 3 d print kan jeg forstå.
Hmm. Min anbefaling vil være “Stay away”.
Folk har sjældent gode erfaringer med shops vi ikke kender i forvejen. Desværre


Sent from my iPhone using Tapatalk
"No point in running, you will just die tired"
Imperial Officer Black
Shadow Scout

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: Propmaker.dk og Imperial Boots

Indlæg af 41987 »

Propmaker dk er skod.. kan ikke anbefales!
Imperial boots kan helt sikkert anbefales!
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Brugeravatar
19604
Danish Garrison Web Liaison
Danish Garrison Web Liaison
Indlæg: 590
Tilmeldt: søn 09 okt 2016, 20:54
Geografisk sted: Sdr. Omme

Re: Propmaker.dk og Imperial Boots

Indlæg af 19604 »

Jeg købte i sin tid støvler og handsker til TIE Pilot hos Imperial Boots og jeg er vældig godt tilfreds Men ja, brug deres size chart og tag gerne en størrelse over det, du normalt bruger. Det er ALTID nemmere af smide en sål i en for stor støvle end det er at presse sin fod ned i en for lille støvle.

Mine varer blev desværre fanget i tolden, og det kostede Men jeg fik kvali-varer, som snildt kunne godkendes.

Jeg kender ikke til Propmakers produkter, men vil nok personligt vælge at gå med en anerkendt producent.

Sendt fra min SM-A520F med Tapatalk


Brugeravatar
7995
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 873
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 23:20

Re: Propmaker.dk og Imperial Boots

Indlæg af 7995 »

Propmaker.dk har været kendt for at bruge andres designs som sit eget, så jeg vil ikke ligefrem kalde ham troværdig.
Imperialboots har et rigtig godt ry i miljøet.
I'm a grumpy old veteran!
My level of sarcasm, depends on your level of stupidity!

Klitgaard
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 09 okt 2016, 22:47

Re: Propmaker.dk og Imperial Boots

Indlæg af Klitgaard »

Tusind tak for de hurtige svar! :D
Jeg regner med at holde mig på afstand fra Propmaker og vil søge efter nogle mere anerkendte producenter istedet for :)

Besvar