Hej... Ny bruger smiler

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af prototypekj »

jamen pænt hej hele vejen rundt jeg er så 46 år gammel en stor drønnert på 190 cm hedder Kasper og kommer fra sønderborg og som de fleste af min årgang stor fan af de "første 3 " hvis man stadivæk kan kalde dem det smiler til hverdag har jeg med it sikkerhed af gøre
som ung var jeg meget interseret i special fx og har en uddandelse som makeup artist på skolen for kreativ kosmetik i odense og en del små kurser fra teaterhjørnet i københavn hvor jeg mødte Anders Lerche som vist og lærte mig en del omkring effekter mm og afstøbninger og vacum forme mm men lang historie kort ...ja jeg har vist en lille stormtrooper gemt i maven og har endelig tiden nu til at gøre noget ved det i den gode sags tjeneste ... så pt venter jeg på det bliver onsdag så jeg kan få samlet mit stormtropper suit og er i gang med at patinerer min sandtrooper så den ligner originalen mere en ud fra kassen det er så lykkedes mig at få gang i et byggeri af Rogue One Stormtrooper Back Pack og super heldigt finde en norsk håndghåndgranat kasse som faktisk er den der er brugt i originalen så backpack opbygningen skulle være klar om en lille måneds tid og jeg glæder mig til at indsende billeder mm og måske kunne blive optaget som aktivt medlem og jeg glæder mig til at være en del af det her hilsen kasper
We don't need to see his identification. ;)

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af 41987 »

Hej Kasper.
Det lyder spændende!
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Brugeravatar
12038
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 262
Tilmeldt: tirs 30 aug 2016, 09:03

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af 12038 »

Hej Kasper velkommen til :) vi har armor party på Fyn inden længe hvis du vil nørde, hygge og få fif til din dragt eller har nogle fif :)

Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af prototypekj »

tak for velkomesten smiler
Senest rettet af prototypekj lør 28 sep 2019, 11:38, rettet i alt 1 gang.
We don't need to see his identification. ;)

Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af prototypekj »

41987 skrev:
lør 28 sep 2019, 10:38
Hej Kasper.
Det lyder spændende!
tak smiler er jo som et barn i en legetøjsforretning
We don't need to see his identification. ;)

Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af prototypekj »

12038 skrev:
lør 28 sep 2019, 10:45
Hej Kasper velkommen til :) vi har armor party på Fyn inden længe hvis du vil nørde, hygge og få fif til din dragt eller har nogle fif :)
meget gerne smiler jeg har desværre ikke facebook eller snap mm da mit arbejde ikke tillader det ja sådan er det jo desværre men vil meget gerne have mer info om partyet osv hilsen kasper
We don't need to see his identification. ;)

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af 10413 »

Hej velkommen til - her er info:

Det er et stykke tid siden, at vi har lavet et hygge-arrangement her på øen, så d.12. Oktober ligger jeg hus til et armor party.

Fra kl.10.00 er folk velkomne til at kigge ind, og har du noget dragt relateret, som du gerne vil arbejde på eller have hjælp til, så vil der være rig mulighed for det på dagen, medbring gerne egen symaskine/værktøj/forlængerledninger mv. ;)

Påtænker, at vi kan lave smør-selv pålægsflutes til frokost og evt. bestille fra pizzariaet til aftensmad for dem, som skulle have lyst til det. (egenbetaling)
Man medbringer selv drikkelse - jeg giver kaffen.

SU: 8/10-19 her i tråden/pm

Adressen er : Verningevej 10, 5672 Broby - der er en stor p-plads på den anden side af vejen ved den lokale sportshal.

Vi har en bette gammel, tandløs hund, som ikke er farlig :lol: - drengene og jeg glæder os til en hyggelig dag og alle er hjertelig velkomne.

Mit mobil nr er 27 21 41 08
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af prototypekj »

hvor lyder det hyggeligt smiler ja her nede i sønderborg må man sige det øs regner så istedet for at at sidde og kikke tv fandt jeg hobby udstyret frem tog lige en hurtig beslutning at lave en sandtrooper backpack radio der er funktionel self efter originalen med patineringer osv så den står på loddekolbe og torden kaffe her men skal nok snuppe billeder af den så i kan følge lidt med
We don't need to see his identification. ;)

Brugeravatar
10576
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 227
Tilmeldt: man 22 aug 2016, 14:36
Geografisk sted: Copenhagen

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af 10576 »

Hej Kasper.

Velkommen til, vi er mange der er lidt Star Wars fan herinde

Fede projekter du har i støbeskeen.

Du må gerne anmode mig på FB hvis du mangler info osv, har måske også nogle dele til overs fra Rogue One rygsæk byggeri.

Jeg hedder Claus Juul Jørgensen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

Re: Hej... Ny bruger smiler

Indlæg af prototypekj »

10576 skrev:
man 30 sep 2019, 15:55
Hej Kasper.

Velkommen til, vi er mange der er lidt Star Wars fan herinde Billede

Fede projekter du har i støbeskeen.

Du må gerne anmode mig på FB hvis du mangler info osv, har måske også nogle dele til overs fra Rogue One rygsæk byggeri.

Jeg hedder Claus Juul Jørgensen


Sent from my iPhone using Tapatalk
tak claus men jeg har desværre ikke facebook snap eller messenger da mit arbejde gør at jeg ikke er på nogen sociale medier nogen gange lidt træls men man lærer at leve med det så det tætteste jeg kan tilbyde er min email eller skype men tak for velkomsten og tilbuddet
We don't need to see his identification. ;)

Besvar