hva gør man ? nogen gode råd

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af prototypekj »

:o fik lige dårlige nyheder så rs stormtrooper drømmen er på pause
Andrea @ RS Props <info@rspropmasters.com>
12.34 (for 12 minutter siden)
til mig
Hi Kasper,
Unfortunately we wouldn't be able to make a stormtrooper to your size, we would recommend a snow trooper for your build frame.
Sorry,
Kind regards
Andrea
hmm det nok derfor vi hedder great danes eller big vikings 192 cm er det ikke standart på en dansker smiler
så hva gør man tager snowtrooperen eller det åbenlyse svar en wookiee og hvor er det svært at blive 501 godkent med en wookiee rimlig er jo ikke en af de slemme griner
send nogen gode råd afsted de vil blive værdsat big time
hilsen kasper
Senest rettet af prototypekj tors 03 okt 2019, 13:20, rettet i alt 1 gang.
We don't need to see his identification. ;)

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af 41987 »

prototypekj skrev:
tors 03 okt 2019, 12:53
:o fik lige dårlige nyheder så rs stormtrooper drømmen er på pause
Andrea @ RS Props <info@rspropmasters.com>
12.34 (for 12 minutter siden)
til mig
Hi Kasper,
Unfortunately we wouldn't be able to make a stormtrooper to your size, we would recommend a snow trooper for your build frame.
Sorry,
Kind regards
Andrea
hmm det nok derfor vi hedder great danes eller big vikings 192 cm er det ikke standart på en dansker smiler
så hva gør man tager snowtrooperen eller det åbenlyse svar en wookiee og hvor er det svært at blive 501 godkent med en wookiee
send nogen gode råd afsted de vil blive værdsat big time
hilsen kasper
Wookies er ikke 501st men rebel legion, da de jo er good guys :D vi leger heldigvis tit sammen.
Altså 192 høj er højt ja, men burde ikke være en hindring..det kan tit være ens bredde der gør det lidt svære (trust me i know).
Kenn er højere end dig og har en super nice sand trooper.. jeg er 190 og har en clone..
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af 41987 »

prototypekj skrev:
tors 03 okt 2019, 12:53
:o fik lige dårlige nyheder så rs stormtrooper drømmen er på pause
Andrea @ RS Props <info@rspropmasters.com>
12.34 (for 12 minutter siden)
til mig
Hi Kasper,
Unfortunately we wouldn't be able to make a stormtrooper to your size, we would recommend a snow trooper for your build frame.
Sorry,
Kind regards
Andrea
hmm det nok derfor vi hedder great danes eller big vikings 192 cm er det ikke standart på en dansker smiler
så hva gør man tager snowtrooperen eller det åbenlyse svar en wookiee og hvor er det svært at blive 501 godkent med en wookiee
send nogen gode råd afsted de vil blive værdsat big time
hilsen kasper
Og en snowtrooper er altså også et rigtig godt valg!
Vi har et par stk i DK nu, så du kunne komme med i deres lille gruppe :D
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af prototypekj »

41987 skrev:
tors 03 okt 2019, 13:19
prototypekj skrev:
tors 03 okt 2019, 12:53
:o fik lige dårlige nyheder så rs stormtrooper drømmen er på pause
Andrea @ RS Props <info@rspropmasters.com>
12.34 (for 12 minutter siden)
til mig
Hi Kasper,
Unfortunately we wouldn't be able to make a stormtrooper to your size, we would recommend a snow trooper for your build frame.
Sorry,
Kind regards
Andrea
hmm det nok derfor vi hedder great danes eller big vikings 192 cm er det ikke standart på en dansker smiler
så hva gør man tager snowtrooperen eller det åbenlyse svar en wookiee og hvor er det svært at blive 501 godkent med en wookiee
send nogen gode råd afsted de vil blive værdsat big time
hilsen kasper
Og en snowtrooper er altså også et rigtig godt valg!
Vi har et par stk i DK nu, så du kunne komme med i deres lille gruppe :D
manglede text i mit indslag griner sorry er rettet
We don't need to see his identification. ;)

Brugeravatar
27018
Danish Garrison Membership Liaison
Danish Garrison Membership Liaison
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 09 maj 2017, 20:43

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af 27018 »

Få et kit fra troopermaster på facebook, jeg er 189 cm og vejer 115 kg, hans kit sidder som vist på billederne BilledeBillede

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk


Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 424
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af 79211 »

Tja... Det er faktisk lidt ligegyldigt hvordan det sidder på ha., Det kommer ned til, hvordan det sidder på dig 🙂 selvom han har fået sin dragt godkendt, skal den godkendes til dig igen, sorry to say it bro 🙂

Brugeravatar
27018
Danish Garrison Membership Liaison
Danish Garrison Membership Liaison
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 09 maj 2017, 20:43

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af 27018 »

Jeg sælger skam ikke, men siger troopermasters kit er der flere af os "store" drenge der har. Så det kan klart anbefales

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk


Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 424
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af 79211 »

27018 skrev:
tors 03 okt 2019, 21:09
Jeg sælger skam ikke, men siger troopermasters kit er der flere af os "store" drenge der har. Så det kan klart anbefales BilledeBillede

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Ah ja ok sorry læste lige forkert 🙂

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af 10413 »

Vores 501st. stormtroopers ved, hvad de taler om - her skriver Søren, at Troopermaster er et bedre valg til de lidt større gutter og fremviser sin egen dragt som eksempel ;)

Det ville være rigtig rart, hvis vores forum regler bliver overholdt : http://danishgarrison.dk/forum/viewtopic.php?f=14&t=71

Dvs. at det kun er vores godkendte medlemmer, som guider de nye herinde, eftersom de har den korrekte indsigt og viden omkring armor/dele, så folk ikke bliver vildledt.

Fortsat god aften og pøj pøj med jeres dragter - husk spørg først, inden I køber - det betaler sig i det lange løb.

Der er armorparty på Fyn d. 12/10-19 fra kl.10 i Nr.Broby, hvor man kan kigge forbi og få gode råd og se armors lidt tættere på ;)
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: hva gør man ? nogen gode råd

Indlæg af 41987 »

10413 skrev:
tors 03 okt 2019, 21:48
Vores 501st. stormtroopers ved, hvad de taler om - her skriver Søren, at Troopermaster er et bedre valg til de lidt større gutter og fremviser sin egen dragt som eksempel ;)

Det ville være rigtig rart, hvis vores forum regler bliver overholdt : http://danishgarrison.dk/forum/viewtopic.php?f=14&t=71

Dvs. at det kun er vores godkendte medlemmer, som guider de nye herinde, eftersom de har den korrekte indsigt og viden omkring armor/dele, så folk ikke bliver vildledt.

Fortsat god aften og pøj pøj med jeres dragter - husk spørg først, inden I køber - det betaler sig i det lange løb.

Der er armorparty på Fyn d. 12/10-19 fra kl.10 i Nr.Broby, hvor man kan kigge forbi og få gode råd og se armors lidt tættere på ;)
Uanset regler, så har Loki rimelig godt styr på delene osv, hvilket han har vist i flere tråde, så jeg tror hans indsigt er helt OK :D
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Besvar