Mit navn er Jesper og har tidligere været medlem i NG. Nu er jeg så tilbage igen.

Hvem er jeg?
Kort fortalt er jeg ligesom alle her i DG en kæmpe fan af George Lucas og STAR WARS.
Pt er jeg i fuld gang med at samle en Clone Commando Delta 38 aka Boss for derefter at få den godkendt af 501st. Jeg er en stor fan af Clone Troopers og derfor Republic Commando armor. Udover den så er der et par andre projekter som kører sideløbende. Jeg har en også en Stormtrooper på vej, men det er mest i hyggekrogen, forstået på den måde at hjelmen ikke kan 501 godkendes, da det er en ellers meget fin Hasbro Black Series..men det gør sgu ikke noget

Hobby. STAR WARS, Warhammer 40K, Egyptologi, Klassisk Historie aka Rom & Gamle Grækenland, Sprog/kulture (Gamle)
Udover dette er jeg gift med en dejlig kvinde og det har jeg været i godt fire år nu. Jeg er også velsignet med en arving som jeg ihærdigt indoktrinere med STAR WARS

Som det sidste så vil jeg som bare sige at jeg glæder mig til at møde Jer alle derude på konventions, premiere etc.
Må kraften være med Jer!

End of line......