RC-2074 reporting in!

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Brugeravatar
RC2074
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons 05 okt 2016, 17:07

RC-2074 reporting in!

Indlæg af RC2074 »

Hej,

Mit navn er Jesper og har tidligere været medlem i NG. Nu er jeg så tilbage igen. :-D

Hvem er jeg?

Kort fortalt er jeg ligesom alle her i DG en kæmpe fan af George Lucas og STAR WARS.
Pt er jeg i fuld gang med at samle en Clone Commando Delta 38 aka Boss for derefter at få den godkendt af 501st. Jeg er en stor fan af Clone Troopers og derfor Republic Commando armor. Udover den så er der et par andre projekter som kører sideløbende. Jeg har en også en Stormtrooper på vej, men det er mest i hyggekrogen, forstået på den måde at hjelmen ikke kan 501 godkendes, da det er en ellers meget fin Hasbro Black Series..men det gør sgu ikke noget :-) Jeg syntes bare det er fedt at eje en klassisk Stormtrooper og hjelmen er absolut super sublim.

Hobby. STAR WARS, Warhammer 40K, Egyptologi, Klassisk Historie aka Rom & Gamle Grækenland, Sprog/kulture (Gamle)
Udover dette er jeg gift med en dejlig kvinde og det har jeg været i godt fire år nu. Jeg er også velsignet med en arving som jeg ihærdigt indoktrinere med STAR WARS ;-)

Som det sidste så vil jeg som bare sige at jeg glæder mig til at møde Jer alle derude på konventions, premiere etc.

Må kraften være med Jer! :-D

End of line......
Senest rettet af RC2074 søn 18 mar 2018, 17:23, rettet i alt 1 gang.
Delta Three-Eight "Boss": [sees a lightsabre] An elegant weapon for a more civilized time, eh? Well, guess what? Times have changed!

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2862
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: RC-2074 reporting in!

Indlæg af 10413 »

Hej og velkommen "tilbage"

Uhh en clone commando - min mindste dreng på 9 er helt vild med clonerne, så det bliver spændende at se dig i den.

Rart at se jer "gamle" komme tilbage for at troope igen, og jeg ser frem til at hilse på dig.
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
73012
Danish Garrison Executive Officer
Danish Garrison Executive Officer
Indlæg: 1895
Tilmeldt: man 04 jul 2016, 12:05
Geografisk sted: Nibe, Farstrup

Re: RC-2074 reporting in!

Indlæg af 73012 »

Hej og velkommen tilbage...

Glæder mig at se dig taget ud af "inactive" tilstand. =)

Brugeravatar
7995
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 873
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 23:20

Re: RC-2074 reporting in!

Indlæg af 7995 »

Our Emperor is False ;)
I'm a grumpy old veteran!
My level of sarcasm, depends on your level of stupidity!

Brugeravatar
RC2074
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons 05 okt 2016, 17:07

Re: RC-2074 reporting in!

Indlæg af RC2074 »

Hej igen, tak :-) Der er sket en del siden sidst. Kostumet er snart klar. Afventer brown box moment med mine støvler som er afsendt fra Crowprop. Imens jeg afventer min sending, får jeg tiden til at gå med at arbejde på en Phase 1 Attack Of The Clones bucket.
Jeg ser frem til at troope med Jer meget meget snart :-)

ps. er vist blevet en genganger skribent.. oh well har præsenteret mig to gange nu ;-) ups
rc2074.jpg
Clone.jpg
thumbnail_IMG_0316 (2).jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Delta Three-Eight "Boss": [sees a lightsabre] An elegant weapon for a more civilized time, eh? Well, guess what? Times have changed!

Besvar