Goddav!

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Goddav!

Indlæg af 19454 »

Hej alle sammen!

Mit navn er Kevin, jeg er på nuværende tidspunkt 23 år og bor i Vejle, og jeg studere på nuværende tidspunkt til pædagog! :) Jeg har i flere år gerne ville tage del i det fantastiske stykke arbejde i udretter, både i forhold til velgørenhed, men i særdeleshed den glæde i bringer børnene på hospitaler, osv. :)

Jeg håber stærkt på at kunne blive optaget i 501st i år, muligvis omkring sommeren :D Mens jeg naturligvis kunne være blevet medlem tidligere, enten som supporter eller en klassisk stormtrooper, så ville jeg personligt hellere vente lidt længere, for så at kunne søge optagelse som en karakter jeg altid har været glad for :)

Karakteren jeg endte ud i, efter et par års større overvejelse er Boba Fett (ROTJ) :) Det er et stort kostume at starte ud med, men jeg vil som sagt hellere starte ud med en karakter jeg er mere glad for, end blot at lave en anden "bare fordi" :D Jeg indrømmer gerne, at det ikke er jeg selv som har stået for udarbejdelsen af kostumet, både fordi jeg altid har gået meget op i små detaljer mht. den slags, men også da mine hænder ryster, hvilket ville besværliggøre processessen :P

Mit kostume bliver udarbejdet af Daz / Bobamaker, så detaljerne er jeg ikke i tvivl om bliver i orden, og det står til at være færdigt her i maj, så jeg kan få det hjem inden sommeren tager fart! :)

Jeg har dog et spørgsmål! Jeg har ledt mange forskellige steder, men jeg har ikke kunne finde et sted, hvor jeg har kunne få sendt en stor "Stanley" boks hjem, i forhold til transport af mit Boba Fett kostume, men jeg så et par af jeres medlemmer med dem til HydraCon, så helt umulige at få fat i kan de jo ikke være ;) Er der nogen, som kan fortælle mig, hvor i landet/verden de kan bestilles hjem til Danmark? :D Gutterne inde på The Dented Helmet foreslog alle sammen sider, som udelukkende sendte dem inden for USAs grænser :P

Glæder mig til at slutte mig til jer senere på året ;)

Mvh.
Kevin, forhåbentlig kommende medlem ;)

Brugeravatar
347
Indlæg: 365
Tilmeldt: lør 08 okt 2016, 19:00
Geografisk sted: Helsingør

Re: Goddav!

Indlæg af 347 »

Hej Kevin. Velkommen til.
En dragt fra Bobamaker, kan kun sidde lige i øjet. Glæder mig til at se den.
Du kan få din stanley boks via Amazon.de De har nogle gode deals på den.

Mvh. Dan.

24117
501st Member
501st Member
Indlæg: 281
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 18:30

Re: Goddav!

Indlæg af 24117 »

Hejsa Kevin.
Den stanley box kan de få fat nede ved EA værktøj på Ibækstrandvej i Vejle.
Det er der jeg har købt mine.
Det er ikke lagervarer men de tager den hjem fra stanley.

Mvh
Kenneth.

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Re: Goddav!

Indlæg af 19454 »

347 skrev:Hej Kevin. Velkommen til.
En dragt fra Bobamaker, kan kun sidde lige i øjet. Glæder mig til at se den.
Du kan få din stanley boks via Amazon.de De har nogle gode deals på den.
Hans håndværk er fænomenalt :D Regner ikke med, at der går længe mellem at jeg får den hjem, til jeg får taget de billeder der kræves for ift. medlemskab - ser frem til at kunne troope med jer senere på året ;)
24117 skrev:Hejsa Kevin.
Den stanley box kan de få fat nede ved EA værktøj på Ibækstrandvej i Vejle.
Det er der jeg har købt mine.
Det er ikke lagervarer men de tager den hjem fra stanley.
Mange tak skal du have Kenneth; den forhandler kendte jeg ikke :D Jeg endte dog med at købe den fra Amazon.de, som Dan havde foreslået, da jeg kunne få den billigere der :)

Brugeravatar
7995
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 873
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 23:20

Re: Goddav!

Indlæg af 7995 »

Uhhh!!! Bobamaker!!!

Hvordan har du råd til det, på SU? :P

Men rigtig lækkert valg af både dragt og kunstner! Skal du nu nok blive tilfreds med :D
I'm a grumpy old veteran!
My level of sarcasm, depends on your level of stupidity!

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Re: Goddav!

Indlæg af 19454 »

7995 skrev:Uhhh!!! Bobamaker!!!

Hvordan har du råd til det, på SU? :P

Men rigtig lækkert valg af både dragt og kunstner! Skal du nu nok blive tilfreds med :D
Det var som nævnt ikke en beslutning der blev taget natten over ;) Før jeg kom på pædagog seminaret læste jeg til pædagogisk assistent, hvor man får elevløn under hele uddannelsen :P Boede hjemme dengang, gratis endda, så jeg havde mulighed for at lave en god opsparing og jeg bor ret billigt i en studiebolig nu :D

Glæder mig som et barn til at få den hjem, særligt da hans håndværk er så imponerende som det er :D Kan snildt være der sniger sig en tåre eller tog frem når jeg åbner den :P

Brugeravatar
7995
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 873
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 23:20

Re: Goddav!

Indlæg af 7995 »

Smart! :D
En der planlægger forud :D

Men kan godt forstå du glæder dig! Har aldrig hørt andet end rosende ord om Bobamaker
I'm a grumpy old veteran!
My level of sarcasm, depends on your level of stupidity!

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Re: Goddav!

Indlæg af 19454 »

7995 skrev:Smart! :D
En der planlægger forud :D

Men kan godt forstå du glæder dig! Har aldrig hørt andet end rosende ord om Bobamaker
Har også kun hørt og set godt om ham og hans arbejde :D

Min Stanley kom den anden dag :) Bestilte i den størrelse de anbefalede på The Dented Helmet - havde godt hørt den var stor, men jeg blev dog alligevel lidt overrasket :P Pakken var et helvede at slæbe hjem og papkassen begyndte at gå lidt i stykker, men forskellige tilfældige mennesker gav en hånd de meter vi nu alligevel skulle følges :)

Min helmet bag fra Trooperbay er også lige kommet hjem; den var heldigvis lidt nemmere at slæbe på :D

Så det eneste jeg mangler at få hjem nu er selve kostumet, hvilket som nævnt burde være færdig her i maj, så der går nok ikke vanvittigt længe før jeg får post igen ;)

Brugeravatar
30055
501st Member
501st Member
Indlæg: 441
Tilmeldt: tors 06 okt 2016, 15:30
Geografisk sted: Snekkersten
Kontakt:

Re: Goddav!

Indlæg af 30055 »

Kender det godt, jeg hev dog dog kassen ud af papkassen og kørte hele vejen hjem fra postpusheren uden problemer ;)
RistetToast skrev:Pakken var et helvede at slæbe hjem og papkassen begyndte at gå lidt i stykker, men forskellige tilfældige mennesker gav en hånd de meter vi nu alligevel skulle følges :)
TD/TI/ID-30055 @ Nordic Garrison
Rebel Fleet Trooper & X-Wing pilot @ Nordic Base

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Re: Goddav!

Indlæg af 19454 »

30055 skrev:Kender det godt, jeg hev dog dog kassen ud af papkassen og kørte hele vejen hjem fra postpusheren uden problemer ;)
Jeg overvejede det, men var i tvivl om, hvad der måtte være i den af eventuelt flamingo, pap, papir osv. :lol:

Besvar