Halløjsa :)

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

AlusCWM
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 54
Tilmeldt: man 17 jul 2017, 10:14
Geografisk sted: Aalborg

Halløjsa :)

Indlæg af AlusCWM »

Hejsa 501

Hyggeligt lille forum i har jer her i danmark og takker for medlemskabet :)

Forhåbentlig kommer jeg til at bruge det her sted en del fremadrettet da jeg netop har anskaffet mig en Pre Vizsla som jeg skal have færdiggjort og så have ansøgt om medlemskab ;) Forhåbentlig skulle dette gerne ske inden alle forårets events her i DK

Mvh
Martin

Brugeravatar
23475
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 709
Tilmeldt: ons 11 jan 2017, 20:42
Kontakt:

Re: Halløjsa :)

Indlæg af 23475 »

Velkommen til :-) Du kan skrive et par ord om dig selv som en lille introduktion. ;-)
"I am a stormtrooper. My skin is my armor. My face is my helmet. My name is my number."

TK/TA 23475
ANH Stormtrooper - stunt
ICAT Driver V1-V2

GWL team 2018-2023
Troops:85

https://www.instagram.com/tk23475/

AlusCWM
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 54
Tilmeldt: man 17 jul 2017, 10:14
Geografisk sted: Aalborg

Re: Halløjsa :)

Indlæg af AlusCWM »

23475 skrev:Velkommen til :-) Du kan skrive et par ord om dig selv som en lille introduktion. ;-)
Jo da gerne

Jeg hedder Martin, bor i Aalborg og er 28. Til dagligt arbejder jeg som speditør, og når arbejdet nu tillader mig en smule frihed så nørder jeg igennem på mange fronter, figurmaling/spil, computer og ligende. Star Wars har vel været en del af mig siden jeg så Empire engang i...94-95 med min morfar og de sidste snart 10 år har brugt mange gode stunder med mange venner i rebel legion særligt og selv haft en drøm om noget kostume. Mandalorians har alle dage været fede og jeg har været ude i et forfejlet projekt med en custom mando for nogle år siden.

Muligheden for at købe Vizsla kunne jeg ikke stå for da jeg fik at vide der var en til salg her i DK da den høre til blandt få mandos der kan få lov at bære et lyssværd og så er han en forholdsvis genkendelig karakter. Der skal bare postes en masse tid og penge i den endnu :)

Brugeravatar
30055
501st Member
501st Member
Indlæg: 441
Tilmeldt: tors 06 okt 2016, 15:30
Geografisk sted: Snekkersten
Kontakt:

Re: Halløjsa :)

Indlæg af 30055 »

Fedt projekt og velkommen til :)
TD/TI/ID-30055 @ Nordic Garrison
Rebel Fleet Trooper & X-Wing pilot @ Nordic Base

14120
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 11
Tilmeldt: tors 06 okt 2016, 21:26

Re: Halløjsa :)

Indlæg af 14120 »

Velkommen til, Alus! :D Det bliver godt med en Mando i flokken ^__^

Brugeravatar
Mara Skywalker
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 347
Tilmeldt: tirs 06 sep 2016, 21:00

Re: Halløjsa :)

Indlæg af Mara Skywalker »

Alus! Hvor er det godt at se dig herinde! :D

AlusCWM
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 54
Tilmeldt: man 17 jul 2017, 10:14
Geografisk sted: Aalborg

Re: Halløjsa :)

Indlæg af AlusCWM »

Jo tak folkens, og glad for at være herinde :)

Jeg regner med at oprette en tråd inde på en af de rigtige forumer med min build her en af de kommende dage når jeg lige får lidt tid og måske lidt bedre billeder af projektet.

AlusCWM
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 54
Tilmeldt: man 17 jul 2017, 10:14
Geografisk sted: Aalborg

Re: Halløjsa :)

Indlæg af AlusCWM »

Nåh, når nu jeg sidder her på arbejdet og der ikke er noget at lave kan jeg vidst lige så godt smide lidt billeder ind her af dragten so far :)

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Der er allerede en del af delene der er blevet sandet ned siden de her billeder blev taget, inklusiv hjelmen som har fået justeret visiret en del således det går hele vejen ned til kanten af hjelmen og sætter sig tættere t-delen af hjelmen.

Flight suit og flakvest er dog også for lille og jeg har allerede været i gang med at sætte en fra Dented Helmet igang med dette (anbefalingen kom fra Bounty Hunters forummet). Desværre er bæltet der blev lavet til den her skåret alt for meget til at det kan gå rundt om mit liv og det ene kneepad ser ud til at have været lidt ude for en grim behandling et eller andet sted fra. Så her har jeg skrevet til Kevin Weir der har lavet dragten oprindeligt for at høre om han muligvis kunne lave nogle nye dele til mig, selvom dragten ikke længere er på hans side :)

Skoene er også et andet "issue" da de er for små (og forkert farve) og jagten er sat ind på en forhandler af Palladium Pampa Hi som kostume biblioteket foreslår

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Re: Halløjsa :)

Indlæg af 19454 »

Håber ikke det har været en større udgift for dig med kostumet, hvis meget af det skal laves om? :)

AlusCWM
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 54
Tilmeldt: man 17 jul 2017, 10:14
Geografisk sted: Aalborg

Re: Halløjsa :)

Indlæg af AlusCWM »

RistetToast skrev:Håber ikke det har været en større udgift for dig med kostumet, hvis meget af det skal laves om? :)
Bare rolig, jeg gik ind til projektet vel vidende at både flight suit og sko var for små :) Ingen problemer der, at armouren ikke var trimmet færdig og samtidigt malet på var jeg dog ikke klar over, men skidt pyt, så får jeg lov at føle jeg også laver lidt på den når jeg sidder og pudser den ned så den kan blive malet godt op når jeg er færdig med a trimme :)

Men nej jeg fik den til en ganske udemærket pris til alt hvad med, inklusiv woodchuck blasters med lys og så videre :)

Besvar