Jeg hedder Søren, er 38 år og bor i Aalborg.
Jeg rendte ind i nogle af jeres medlemmer i min lokale Fætter BR for nylig, da jeg var ind eog købe Lego til junior og jeg, og fik mig en kort lille snak med en Shadow Storm Trooper. Havde godt hørt om The 501st, men var slet ikke klar over hvor stor og organiseret en størrelse det er før jeg kom hjem og researchede lidt på nettet.
Fandt frem til, via 501st.com, at der kun fandtes en enkelt Shadow Stormtrooper i DK og sendte fluks en mail afsted til Mathias. Fandt dog senere frem til jeres side her, og fik mig oprettet. Jeg overvejer meget seriøst at melde mig ind, men vil meget gerne lige snuse lidt rundt og forhøre mig inden jeg springer ud at investere alt for penge.
Jeg søger for det første mere information med hensyn til at skaffe mig en dragt. Har en idé om hvilken det skal være, og at den nok skal købes så klar som mulig "out of the box" da jeg ikke rigtig har faciliteter og/eller evnerne til at lave for meget selv. Hvor skal jeg eventuelt oprette en tråd her på jeres side angående anbefalinger i den retning? Har også tilmeldt mig det korrekte underforum på 501st.com, men afventer godkendelse.
Derudover har jeg en del praktiske overvejelser i forbindelse med at kaste mig ud i denne nye spændende hobby, sådan som transport, opbevaring og lignende af dragt og dele. Er det også spørgsmål jeg gerne må kaste op her på forum, hvis de ikke allerede er besvarede i tidligere indlæg?
Sidst, men ikke mindst, ville det jo være fedt at hilse noget mere på nogle af jer medlemmer, specielt nogle lokale i nærheden af mig. Udover jeres event kalender, er der så andre steder man kan se lidt om hvor og hvordan i mødes, og eventuelt snige sig med som gæst for at få lidt indtryk og indspark?
På forhånd mange tak for jeres svar.