En hilsen fra det nordjyske

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

13372 skrev:Hej Søren hvis du har løst er der åben hus hos os i nørresundby d. 4 november . til starwars hygge samt der kommer 6-7 som gerne vil i dragt med forskellige spørgsmål vil blive besvaret så godt fruen og jeg kan ;-) Fra kl 15- 22. kaffe / kagge samt fælleaftensmad . Jeg var også i BR i Aalborg :-)
Pænt goddag Poul, og tusind tak for den generøse indbydelse! Jeg sender dig lige en PB i den henseende.

Og ja, så jo godt at i var en 4-5 stykker inde og vende i butikken, og endog bag disken, men nåede desværre kun at sludre lidt med Mathias da jeg havde et sted jeg skulle være efterfølgende, og i jo også skulle videre. Men i gjorde jo indtryk nok til at jeg er endt herinde med seriøse overvejelser om at hoppe med på vognen. :D
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Brugeravatar
19454
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 10 maj 2017, 15:10

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 19454 »

Jeg havde en 189 liters værktøjskasse med fra Vejle til Farum til mit Boba kostume, med offentlig transport, så mon ikke du kan pakke din Stormtrooper ned til at kunne være i en bil ;)

Brugeravatar
Chanthorn
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 1718
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 16:50
Geografisk sted: Nørresundby

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af Chanthorn »

Vi bor bendtsenvej 1 9400 Nørresundby.

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

RistetToast skrev:Jeg havde en 189 liters værktøjskasse med fra Vejle til Farum til mit Boba kostume, med offentlig transport, så mon ikke du kan pakke din Stormtrooper ned til at kunne være i en bil ;)
Rart at høre at det også kan lade sig gøre at slæbe alt grejet med i de offentlige transportmidler! :D Hvilken type kasse har du til formålet?
13372 skrev:Vi bor bendtsenvej 1 9400 Nørresundby.
Super, som jeg skrev i PM så ses vi der den 4. november!

Jeg har researchet lidt mere siden sidst jeg skrev, og man bliver jo kun mere og mere hooked på ideen. Kunne være fedt selv at bygge et fuldt kostume og det er absolut noget jeg godt kunne tænke mig på sigt. Men regner absolut stadig med at mit første kit bliver en full commission fra RS, så er man jo hurtigt i gang. Så kan jeg jo altid bygge en anden dragt i et mere roligt tempo efterfølgende hvis det når dertil...

Regner med at bestille min RS i starten af november efter jeg har haft mulighed for at hilse på nogen af jer og få lidt mere indsigt i sagerne den 4. november.
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

Jeg har aktiveret min gamle Facebook profil og her bedt om medlemskab af jeres fangruppe derpå, blot til info.

Og efter at have læst en gammel tråd her i jeres forum, og have skrevet lidt med shadow stormtrooper Mathias på FB, ser det ud til at jeg vist skal have fat i Troopermaster i stedet for, grundet min højde (190 cm). :?
15117 skrev:Hejsa spørg endelig løs evt fang mig på fb. Og skriv en pb. Ellers er vi i Kolding på lørdag til walkathon hvor vi står på familie ruten så der er du meget velkommen til at kigge forbi.
Nu jeg er kommet på Facebook igen kan det godt være at jeg tager dig på ordet, og kontakter dig derpå med et par spørgsmål. :)
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 15117 »

Dysternaut skrev:Jeg har aktiveret min gamle Facebook profil og her bedt om medlemskab af jeres fangruppe derpå, blot til info.

Og efter at have læst en gammel tråd her i jeres forum, og have skrevet lidt med shadow stormtrooper Mathias på FB, ser det ud til at jeg vist skal have fat i Troopermaster i stedet for, grundet min højde (190 cm). :?
15117 skrev:Hejsa spørg endelig løs evt fang mig på fb. Og skriv en pb. Ellers er vi i Kolding på lørdag til walkathon hvor vi står på familie ruten så der er du meget velkommen til at kigge forbi.
Nu jeg er kommet på Facebook igen kan det godt være at jeg tager dig på ordet, og kontakter dig derpå med et par spørgsmål. :)
Er selv 190 og rs passer nu fint skal måske have et par shins (benskinner) der er 5 cm længere på et tidspunkt. Dem kan en fyr der hedder ross lave til under halv pris af hvad tm laver den til.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

15117 skrev:Er selv 190 og rs passer nu fint skal måske have et par shins (benskinner) der er 5 cm længere på et tidspunkt. Dem kan en fyr der hedder ross lave til under halv pris af hvad tm laver den til.
Hmmm okay, tak for info. Gør det dog ikke just nemmere at vælge, og synes efterhånden det er lidt svært at gennemskue. :?

Som jeg forstået det, så er RS armor også meget "screen accurate" med alle de små bobler og defekter som dragtene nu havde i de originale film, da de laver ud fra en støbning af en original dragt fra filmen. Dette er ikke tilfædet med TM, så vidt jeg ved..? Og personligt ville jeg nok foretrække en mere glat, strømlinet og symmetrisk armor i stedet for at den inkluderer alle de små skavanker.

Overvejer i øvrigt at samle selv, efter at have læst en del op på det og set en del videoer på YouTube. Kan dog også se at nogen vælger at spartle og male en del på deres armor, men jeg går ud fra at det er mere hvis man laver noget custom selv? Er det ikke korrekt forstået at både hvid og sort stormtrooper "blot" skal tilskæres og samles, men ikke males, når man køber det i kits?
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: RE: Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 15117 »

Dysternaut skrev:
15117 skrev:Er selv 190 og rs passer nu fint skal måske have et par shins (benskinner) der er 5 cm længere på et tidspunkt. Dem kan en fyr der hedder ross lave til under halv pris af hvad tm laver den til.
Hmmm okay, tak for info. Gør det dog ikke just nemmere at vælge, og synes efterhånden det er lidt svært at gennemskue. :?

Som jeg forstået det, så er RS armor også meget "screen accurate" med alle de små bobler og defekter som dragtene nu havde i de originale film, da de laver ud fra en støbning af en original dragt fra filmen. Dette er ikke tilfædet med TM, så vidt jeg ved..? Og personligt ville jeg nok foretrække en mere glat, strømlinet og symmetrisk armor i stedet for at den inkluderer alle de små skavanker.

Overvejer i øvrigt at samle selv, efter at have læst en del op på det og set en del videoer på YouTube. Kan dog også se at nogen vælger at spartle og male en del på deres armor, men jeg går ud fra at det er mere hvis man laver noget custom selv? Er det ikke korrekt forstået at både hvid og sort stormtrooper "blot" skal tilskæres og samles, men ikke males, når man køber det i kits?
Tror de er rimelig ens tm og rs hvis du skal have den med rene linjer skal du til USA og anovos men forbered dig på det kan ende i absurd vente tid og forsinkelser nogen har ventet flere år. Hvis du har mod på at samle selv tror jeg at jeg ville gå efter en rwa creations ham kan du finde på fb

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Chanthorn
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 1718
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 16:50
Geografisk sted: Nørresundby

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af Chanthorn »

De spørgsmål kan du for svar på af hvor shadow trooper samt stormtrooper d. 4 nov., de kommer også med til hygge jeg har bedt dem komme og fortælle hvor de har købt og hjælpe folk igang ;-)

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

13372 skrev:De spørgsmål kan du for svar på af hvor shadow trooper samt stormtrooper d. 4 nov., de kommer også med til hygge jeg har bedt dem komme og fortælle hvor de har købt og hjælpe folk igang ;-)
Super! Så kan jeg få svar på alle mine spørgsmål og rigtig få syn for sagen. Vil jeg glæde mig til. :)
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Besvar