En hilsen fra det nordjyske

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 15117 »

Og den får lidt battle damage med lidt revner hist og pist men ikke noget der ikke kunne klares med lidt lim osv

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
80176
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 06 dec 2016, 11:59

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 80176 »

At der skal bestilles lidt ekstra ABS med betyder, at når Andrea fra RS kontakter dig angående mål tagning, så bestil et par ekstra "ABS coverstrips". Det er dem arme og ben et samlet med.
Hvis din armour så kræver justering, af især lår, så kan man gøre det med plastik der passer i farven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
"No point in running, you will just die tired"
Imperial Officer Black
Shadow Scout

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

Okay, lidt lim og småreparationer kan man vel nok overskue. Men nu vi er på det praktisk med at tage sådan en fætter af og på, kan det så overhovedet klares uden hjælp?

Og når først man har den på, hvor meget bevægelighed har man så? Kan man for eksempel gå ned på hug, eller ned på knæ, for at tage et billede med et mindre barn? Kan man sidde i en stol?
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

Okay, bestilling af ekstra "ABS coverstrips", check. Tænker du det er noget man skal aftale med RS inden man bestiller, så det kommer med i prisen? Eller er det mere noget man aftaler i det senere forløb i forhold til mål og sådan, og er inklusiv?
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 15117 »

Dysternaut skrev:Okay, lidt lim og småreparationer kan man vel nok overskue. Men nu vi er på det praktisk med at tage sådan en fætter af og på, kan det så overhovedet klares uden hjælp?

Og når først man har den på, hvor meget bevægelighed har man så? Kan man for eksempel gå ned på hug, eller ned på knæ, for at tage et billede med et mindre barn? Kan man sidde i en stol?
Med lidt øvelse kan man sagtens men som regel hjælper supporteren med de knapper der er lidt bøvlet.
Hmm tja bevælighed er så som så det kræver lidt tilvænning og have den på glem alt om at sidde ned da måsen er dækket af plastik du kan allerhøjst læne dig lidt op af en ting. At knæle ned er også noget nær umuligt jeg bukker mig i stedet ned til ungerne.
Derudover er dit syn også hæmmet en del pga hjelmen også derfor supporterne går med rund for at vi ikke går ind i ting osv.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

15117 skrev:Med lidt øvelse kan man sagtens men som regel hjælper supporteren med de knapper der er lidt bøvlet.
Hmm tja bevælighed er så som så det kræver lidt tilvænning og have den på glem alt om at sidde ned da måsen er dækket af plastik du kan allerhøjst læne dig lidt op af en ting. At knæle ned er også noget nær umuligt jeg bukker mig i stedet ned til ungerne.
Derudover er dit syn også hæmmet en del pga hjelmen også derfor supporterne går med rund for at vi ikke går ind i ting osv.
Okay, tak for indblikket i en stormtroopers udfordringer. Tænkte nok det var ret bøvlet, og er jo den slags det er meget rart at få lidt indblik inden man selv investerer. Alting ser jo fedt og sejt ud på billederne, men der er jo heller ikke billeder af alt det forberedende arbejde...
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: RE: Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 15117 »

Dysternaut skrev:
15117 skrev:Med lidt øvelse kan man sagtens men som regel hjælper supporteren med de knapper der er lidt bøvlet.
Hmm tja bevælighed er så som så det kræver lidt tilvænning og have den på glem alt om at sidde ned da måsen er dækket af plastik du kan allerhøjst læne dig lidt op af en ting. At knæle ned er også noget nær umuligt jeg bukker mig i stedet ned til ungerne.
Derudover er dit syn også hæmmet en del pga hjelmen også derfor supporterne går med rund for at vi ikke går ind i ting osv.
Okay, tak for indblikket i en stormtroopers udfordringer. Tænkte nok det var ret bøvlet, og er jo den slags det er meget rart at få lidt indblik inden man selv investerer. Alting ser jo fedt og sejt ud på billederne, men der er jo heller ikke billeder af alt det forberedende arbejde...
Så bøvlet er det nu heller ikke glæden ved at gøre børn og andre glade overskygges langt over de 10 minutter det tager og suite op. Billede

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 494
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: RE: Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 27014 »

15117 skrev:Så bøvlet er det nu heller ikke glæden ved at gøre børn og andre glade overskygges langt over de 10 minutter det tager og suite op. Billede
Okay, regnede med at det tog noget længere tid. :)

Og ja, kunne snildt forestille mig at det er fedt at give børn og barnlige sjæle en på opleveren på den måde. Har selv mærket hvor fedt det er når jeg har gjort noget ekstra ud af udklædningen til karneval her i Aalborg, og så taget dragten på en tur inden selve dagen. De sidste år har den tur været meget sjovere end selve karnevalet, og der er da en del folk der har fået taget billeder sammen med mig som henholdsvis The Stig fra Top Gear og Deadpool de sidste par år. Er hele den oplevelse som også straks gjorde mig meget interesseret i jeres arbejde.

Deadpool blev dog stoppet af strisserne og undersøgt lidt nærmere på grund af de to magnum pistoler på hofterne, men ordensmagten tog det heldigvis med god humor. :lol:
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

Brugeravatar
15117
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 524
Tilmeldt: søn 30 okt 2016, 09:15

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af 15117 »

Dysternaut skrev:
15117 skrev:Så bøvlet er det nu heller ikke glæden ved at gøre børn og andre glade overskygges langt over de 10 minutter det tager og suite op. Billede
Okay, regnede med at det tog noget længere tid. :)

Og ja, kunne snildt forestille mig at det er fedt at give børn og barnlige sjæle en på opleveren på den måde. Har selv mærket hvor fedt det er når jeg har gjort noget ekstra ud af udklædningen til karneval her i Aalborg, og så taget dragten på en tur inden selve dagen. De sidste år har den tur været meget sjovere end selve karnevalet, og der er da en del folk der har fået taget billeder sammen med mig som henholdsvis The Stig fra Top Gear og Deadpool de sidste par år. Er hele den oplevelse som også straks gjorde mig meget interesseret i jeres arbejde.

Deadpool blev dog stoppet af strisserne og undersøgt lidt nærmere på grund af de to magnum pistoler på hofterne, men ordensmagten tog det heldigvis med god humor. Billede
Det er vist det der driver os alle med belønningen i form af folk syntes det er awsome Billede

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Chanthorn
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 1719
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 16:50
Geografisk sted: Nørresundby

Re: En hilsen fra det nordjyske

Indlæg af Chanthorn »

Hej Søren hvis du har løst er der åben hus hos os i nørresundby d. 4 november . til starwars hygge samt der kommer 6-7 som gerne vil i dragt med forskellige spørgsmål vil blive besvaret så godt fruen og jeg kan ;-) Fra kl 15- 22. kaffe / kagge samt fælleaftensmad . Jeg var også i BR i Aalborg :-)

Besvar