Hej!

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Klitgaard
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 09 okt 2016, 22:47

Hej!

Indlæg af Klitgaard »

Hej folkens!

Jeg er ikke nogen fremmed til dette forum og må desværre erklære, at jeg stadig ikke er kommet ordentlig igang med at få sammensat mig et armor.
Det har simpelthen været for svært for mig at vælge, specielt når der nu er et influx af nye fede armors (og man desværre ikke kan lave dem alle ...)
Jeg har for eksempel været specielt interesseret i den nye "Stormtrooper executioner" som skulle have sin debut i 'The Last Jedi' og ville gerne høre om der var startet en gruppe for de folk herinde der også er interesserede i den?
Ellers ville jeg gerne høre om der er en gruppe eller nogle folk med ekspertise omkring at lave en klassisk ESB stormtrooper, da jeg om ikke andet altid kan blive enig med mig selv om at det er et klassisk design jeg godt kunne tænke mig at troope i!

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt på vej, så jeg forhåbentlig en eller anden dag kan troope med jer! :D
Senest rettet af Klitgaard man 04 jan 2021, 16:44, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
73012
Danish Garrison Executive Officer
Danish Garrison Executive Officer
Indlæg: 1895
Tilmeldt: man 04 jul 2016, 12:05
Geografisk sted: Nibe, Farstrup

Re: Hejsa

Indlæg af 73012 »

Velkommen til. Tja, det er et meget svært verden at komme i med alle de nye fede dragter...

Så vildt jeg ved er der ikke nogen som har eller er i gang med at laver den der specifikt dragt. Men hvem vil, måske kommer der snart en eller 2...

Vi har mange af de klassiske amour her... Så, spørge løs. =)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Brugeravatar
Chanthorn
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 16:50
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hejsa

Indlæg af Chanthorn »

Hvor i landet er du fra ?? Vi kan hjælpe dig hvis vi ved det så man kunne mødes og du kunne se hvordan vi bygger og bestiller samt være med i fællesskab som kan hjælpe dig ;-)

Brugeravatar
23475
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 698
Tilmeldt: ons 11 jan 2017, 20:42
Kontakt:

Re: Hejsa

Indlæg af 23475 »

https://www.facebook.com/KBProps/
Hej og velkommen, jeg kan se at KBProps laver executioner.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
"I am a stormtrooper. My skin is my armor. My face is my helmet. My name is my number."

TK/TA 23475
ANH Stormtrooper - stunt
ICAT Driver V1-V2

GWL team 2018-2023
Troops:85

https://www.instagram.com/tk23475/

Brugeravatar
13985
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 238
Tilmeldt: tirs 30 aug 2016, 20:42
Geografisk sted: Kolding

Re: Hejsa

Indlæg af 13985 »

Hej og velkommen.
Hvis det er, kan man jo altid starte med de lettere og billigere muligheder, ind til man finder ud af hvad man skal gå efter, eller spare sammen til.
Bare husk du kan altid købe/lave dele hen ad vej, der er igen der siger du er tvunget til at stå med en komplet dragt på 5 min.
Men bare skriv og spørg folk om ting hvis der er noget du gerne vil vide, alle er villig til at hjælpe.
TI/DZ-13985
"Lovin' sunshine and blastin' rebel scum since '85"

Klitgaard
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 09 okt 2016, 22:47

Re: Hejsa

Indlæg af Klitgaard »

Det var sørme en masse hurtige og dejlige svar, tusind tak alle sammen!
Jeg tror bare det klør lidt i hjertet efter at skulle med ud og troope med jer alle, så det er lidt svært at sidde stille haha ^^'
Men tænker at jeg lige starter ud med de dele der kræver stof, hvilket burde være nemt nok at gøre, så kan jeg købe armor delene hen ad vejen.
Jeg er bosat i Nordjylland omkring Vesthimmerland, men flytter ud til Aalborg øst her i December :)

Tusind tak for de rare og hurtige svar! :)

Brugeravatar
Chanthorn
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 16:50
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hejsa

Indlæg af Chanthorn »

Når du har slået dig ned i Aalborg øst. Så sig til hvis du vil mødes vi er klar til at hjælpe så godt vi kan. Vi er ved at blive en lille gruppe i Aalborg og omegn 7-8 stk. Eller mød os d 16.dec i Aalborg shoppen fra 10 - 20.

Besvar