Supporter anmodning

If you're looking to be or you're already a Supporter, then please request it here, thank you.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
amsoju
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 07 jan 2018, 13:41

Supporter anmodning

Indlæg af amsoju »

Hej jeg hedder Amanda Lundstrøm, jeg er 22år gammel. Jeg har været med på et enkel troop, i Århus C, promotion troop TLJ.
Det var super hyggeligt! Jeg er Søren Klausens TK27018, niece. Jeg kender Mathias Kaastrup.
Efter troopet, fik jeg ros af bla. Min onkel, Mathias og nogle af jer supportere, hvilket jeg blev helt vildt glad for.
Derfor sender jeg en ansøgning om at få lov til at blive supporter for dette fantastiske team!

MAY THE FORCE BE WITH ME! ;)

Kh Amanda :D

Brugeravatar
27018
Danish Garrison Membership Liaison
Danish Garrison Membership Liaison
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 09 maj 2017, 20:43

Re: Supporter anmodning

Indlæg af 27018 »

Hej Amanda.
Godt at se dig herinde vi må lige få dig med ud at lege og så vil du sikkert høre fra Dorte om hvordan og hvorledes

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Brugeravatar
73012
Danish Garrison Executive Officer
Danish Garrison Executive Officer
Indlæg: 1895
Tilmeldt: man 04 jul 2016, 12:05
Geografisk sted: Nibe, Farstrup

Re: Supporter anmodning

Indlæg af 73012 »

27018 skrev:Hej Amanda.
Godt at se dig herinde Billede vi må lige få dig med ud at lege og så vil du sikkert høre fra Dorte om hvordan og hvorledes BilledeBillede

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Lige præcis. =)

Brugeravatar
DoretheLP
Indlæg: 217
Tilmeldt: man 22 aug 2016, 19:26

Re: Supporter anmodning

Indlæg af DoretheLP »

Hej Amanda jeg var en af supportere i Aarhus og talte med dig, men som fortalte jeg vil søge for du kommer med ud på 2-3 troops for du kan mærke om du har lyst til det og derefter sende du mail til os i supporter teamet, så vi kan få dig rigtig med, men vil du sende mig en venne anmodning Dorethe Leth Pedersen, så kan jeg få dig på nogle troops her i Aarhus området snarest.


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
DoretheLP
Indlæg: 217
Tilmeldt: man 22 aug 2016, 19:26

Re: Supporter anmodning

Indlæg af DoretheLP »

27018 skrev:Hej Amanda.
Godt at se dig herinde Billede vi må lige få dig med ud at lege og så vil du sikkert høre fra Dorte om hvordan og hvorledes BilledeBillede

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Lige præcis 27018 !


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
DoretheLP
Indlæg: 217
Tilmeldt: man 22 aug 2016, 19:26

Re: Supporter anmodning

Indlæg af DoretheLP »

amsoju skrev:Hej jeg hedder Amanda Lundstrøm, jeg er 22år gammel. Jeg har været med på et enkel troop, i Århus C, promotion troop TLJ.
Det var super hyggeligt! Jeg er Søren Klausens TK27018, niece. Jeg kender Mathias Kaastrup.
Efter troopet, fik jeg ros af bla. Min onkel, Mathias og nogle af jer supportere, hvilket jeg blev helt vildt glad for.
Derfor sender jeg en ansøgning om at få lov til at blive supporter for dette fantastiske team!

MAY THE FORCE BE WITH ME! ;)

Kh Amanda :D
Hej Amanda sent messenger besked. Vend tilbage om du kan de datoer


Sent from my iPad using Tapatalk

82083
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 666
Tilmeldt: ons 24 aug 2016, 21:03
Geografisk sted: Odder

Re: Supporter anmodning

Indlæg af 82083 »

Jeg kan godt sige god for Amanda

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Besvar