40591 skrev:Lad mig være en af de første til at indvie dette forum!
Jeg har længe kigget/skulet efter at lave en ANH Vader. Nu hvor jeg har min Stormtrooper færdig, mangler jeg et projekt at smide mine penge efter :p
Som en knægt på 190cm tænker jeg at der ikke skal meget højde-hjælp til for at fremstå som en mega badass. På SL-detachment forum snakker folk en gang i mellem om ca 5 tommer fra selve kostumet, hvilket vil gøre mig 203 cm høj. Rigeligt!
Jeg er indtil videre i planlægnings- og undersøgelsesfasen. Jeg kan se at der ikke er så mange sælgere af kits som til f.eks Stormtrooper, så det besværliggør jo processen lidt.
Hejsa og dejligt med gang i den fra starten af.
Jamen at ville smide penge efter noget, så har du valgt det rette kostume, for Vader er i den lidt mere dyre ende. Fint at du allerede er ovre på SITH detachmenten, hvor jeg er sikker på, at du også kan finde gode råd og spørge de garvede SITH lords
Nu har vi jo ikke noget højdekrav i 501st. - men ja du vil helt sikkert komme op over 2 m., som er en fin højde for karakteren.
Vi er ved at lave en liste på vores lukkede forum mht. vendors - forhåbentlig kan jeg eller en af vores Vader´s byde ind afhængigt af, hvad du mangler info om
Jeg beder Jeff om at flytte tråden over i den afd. i kostume forummet, hvor dragten hører til.