Tak Nicholai for lige at præcisere forskellen - jeg må sige undskyld for ikke lige at have været opmærksom eller rettere helt vågen her til morgen80176 skrev:Uniformen er lige i vinkle til den. Og ja, køb resten af grejet hos de to herrer, så er du godt kørende.BloodweiserDK skrev:Det er nok som du skriver Imperial Staff Officer (Black Uniform) jeg vil gå efter. 10.000kr er lige i overkanten for nu80176 skrev:Vær også opmærksom på hvilken uniform du vil lave. Den sorte officer der hedder Staff officer ANH, er væsentlig forskellig fra den sorte officer. Uniformen er en helt anden, og er ekstremt dyr (10.000 kroner)
Den du skal hilde øje med er den her:
http://databank.501st.com/databank/Cost ... icer_black
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ville uniformen fra cosplaysky kunne bruges til den?
God pointe med at købe fra USA, jeg vil se nærmere hos Klaus og Philoprops.

Og ja enig, både Klaus´ F og Philoprops er super gode og rimelig hurtige mht. levering også, har selv købt dele fra dem begge - at købe fra USA er desværre tit en dyr affære pga. de høje portopriser + man skal også forvente at ryge i toldfælden.
Den jeg linkede til ved cosplaysky, er den, som de fleste starter ud med som officer, men der er, som Nicholai skrev, flere forskellige variationer, som spænder over en bred vifte i både pris og udformning