Han har sagt du bare kan sende ham billederne

Så GO GO GO

Redaktør: Garrison Captain of the Guard
Et gammelt procedure som blev ikke opdateret på hjemmesiden.RistetToast skrev:Hmm, har lige dobbelttjekket og på DGs egen står der også, at GML holdet tager kontakt til en og spørger om billederne som beskrevet da ansøgningen blev sendt ind, så tænker det blot er på med tålmodighedshjelmen igen for os beggeKim skrev:Det er bare iorden. Jeg troede nemlig også at man skulle vente på at der ville blive taget kontakt til en. Jeg vil se om jeg ikke kan få ordnet billeder og skudt dem afsted her i weekenden.Selvom ventetiden kan føles længere end når maden skal gøres klar juleaften
![]()
Næste skridt er at udfylde 501st Legions ansøgningsskema på nettet. Når skemaet er indsendt, vil vores Garrison Membership Liaison (GML) blive informeret om din ansøgning og tage kontakt til dig.
Obs: Vi er alle frivillige, så der kan godt gå noget tid, før vi vender tilbage til dig. Vær venlig ikke at spørge, hvorfor du ikke har hørt fra os, før der er gået mindst en uge, siden du indsendte din ansøgning. På forhånd tak.
Når GML har kigget på din ansøgning, vil de kontakte dig for at få tilsendt billeder, som skal bruges til godkendelse af din dragt.