Hej alle sammen.
Er ny på dette forum, men har kigget på fra sidelinjen i et par år nu, og tænkte at det nu var tid til at komme lidt videre, jeg vil gerne høre hvordan muligheden er for at blive en supporter til en start, er meget mobil, og har intet problem i at køre til en event, hvor end i landet det skal være, i kunne have brug for hjælp.
Med mange hilsner
Martin Pagh
ny på forum
Redaktør: Garrison Captain of the Guard
- 73012
- Danish Garrison Executive Officer
- Geografisk sted: Nibe, Farstrup
Re: ny på forum
Hej Martin,
Velkomme til! Jeg tænke at det vil være bedste hvis du tager direkte kontakten med Dorte som er vores Supporter ansvarlige.
Velkomme til! Jeg tænke at det vil være bedste hvis du tager direkte kontakten med Dorte som er vores Supporter ansvarlige.
- 13243
- Danish Garrison Trooper
- Geografisk sted: Aarhus, Denmark
Velkommen til Martin
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
- 30055
- 501st Member
- Geografisk sted: Snekkersten
- Kontakt:
Velkomment til Martin.
Hvor i landet befinder du dig?
Hvor i landet befinder du dig?
TD/TI/ID-30055 @ Nordic Garrison
Rebel Fleet Trooper & X-Wing pilot @ Nordic Base
Rebel Fleet Trooper & X-Wing pilot @ Nordic Base
Heyo Martin..
Velkommen:D
Velkommen:D
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."
Jeg befinder mig i Silkeborg kommune, men i den ender af den der vender ned mod Horsens.
Re: RE: Re: ny på forum
Du skal da være velkommen til at stikke snuden forbi på lørdag til walkathon i Kolding på lørdag hvis du har lyst til at komme og hilse på.martin pagh skrev:Jeg befinder mig i Silkeborg kommune, men i den ender af den der vender ned mod Horsens.