Ansøgning om at blive supporter

Archive

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Låst
Niknaf
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 16 okt 2017, 13:07

Ansøgning om at blive supporter

Indlæg af Niknaf »

Hej

Jeg vil gerne ansøge om at blive supporter, Jeg vil rigtig gerne hjælpe til med hvad jeg kan. :) Jeg håber på at kunne blive en trooper senere hen. ;)

Jeg ville høre om der er en aldersgrænse for jeg er kun 16, men vil utrolig gerne hjælpe til og være en del af denne super fede community. :D

Mvh.
Oscar Svendsen

Brugeravatar
DoretheLP
Indlæg: 217
Tilmeldt: man 22 aug 2016, 19:26

Re: Ansøgning om at blive supporter

Indlæg af DoretheLP »

Niknaf skrev:Hej

Jeg vil gerne ansøge om at blive supporter, Jeg vil rigtig gerne hjælpe til med hvad jeg kan. :) Jeg håber på at kunne blive en trooper senere hen. ;)

Jeg ville høre om der er en aldersgrænse for jeg er kun 16, men vil utrolig gerne hjælpe til og være en del af denne super fede community. :D

Mvh.
Oscar Svendsen

Hej Oscar

Det er dejligt du kunne tænke dig blive supporter, men desværre er det ikke muligt før du bliver 18 år.


May the force be with you!
Supporter teamet


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
73012
Danish Garrison Executive Officer
Danish Garrison Executive Officer
Indlæg: 1895
Tilmeldt: man 04 jul 2016, 12:05
Geografisk sted: Nibe, Farstrup

Re: RE: Re: Ansøgning om at blive supporter

Indlæg af 73012 »

Dorethe LP skrev:
Niknaf skrev:Hej

Jeg vil gerne ansøge om at blive supporter, Jeg vil rigtig gerne hjælpe til med hvad jeg kan. :) Jeg håber på at kunne blive en trooper senere hen. ;)

Jeg ville høre om der er en aldersgrænse for jeg er kun 16, men vil utrolig gerne hjælpe til og være en del af denne super fede community. :D

Mvh.
Oscar Svendsen

Hej Oscar

Det er dejligt du kunne tænke dig blive supporter, men desværre er det ikke muligt før du bliver 18 år.


May the force be with you!
Supporter teamet


Sent from my iPad using Tapatalk
Men det sagt, kom ude og besøge os til en af vores Events, det er altid dejligt at møde ny kommende folk. =)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Brugeravatar
30055
501st Member
501st Member
Indlæg: 441
Tilmeldt: tors 06 okt 2016, 15:30
Geografisk sted: Snekkersten
Kontakt:

Re: RE: Re: Ansøgning om at blive supporter

Indlæg af 30055 »

73012 skrev:
Dorethe LP skrev:
Niknaf skrev:Hej

Jeg vil gerne ansøge om at blive supporter, Jeg vil rigtig gerne hjælpe til med hvad jeg kan. :) Jeg håber på at kunne blive en trooper senere hen. ;)

Jeg ville høre om der er en aldersgrænse for jeg er kun 16, men vil utrolig gerne hjælpe til og være en del af denne super fede community. :D

Mvh.
Oscar Svendsen

Hej Oscar

Det er dejligt du kunne tænke dig blive supporter, men desværre er det ikke muligt før du bliver 18 år.


May the force be with you!
Supporter teamet


Sent from my iPad using Tapatalk
Men det sagt, kom ude og besøge os til en af vores Events, det er altid dejligt at møde ny kommende folk. =)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Jeg har snakket med Oscar om dette :)
TD/TI/ID-30055 @ Nordic Garrison
Rebel Fleet Trooper & X-Wing pilot @ Nordic Base

Låst