Aspirerende TK

Her kan i, som ny ansøger, spørge om hjælp til hvad i kan brug, hvor kan man finde, og alt andet om hvordan du kan laver din Dragt 501st Legion klar!

Redaktører: Mentor, Garrison Captain of the Guard

Besvar
JHFrederiksen
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 30 sep 2020, 23:18

Aspirerende TK

Indlæg af JHFrederiksen »

Hej.
Har netop bestilt et stormtrooper kit fra RS Props som jeg vil kaste mig ud i så snart det ankommer.
Mit mål er at opnå optagelse med fuldt ANH stunt armor.
Hjelmen er dog bestilt færdigsamlet da jeg var lidt usikker på om jeg ville kunne klare den.
Ser frem til at komme i gang men ender nok med at stille nogle spørgsmål fra tid til anden.

Hyg jer derude.

Mvh Jørgen.

Brugeravatar
40591
Danish Garrison Commanding Officer
Danish Garrison Commanding Officer
Indlæg: 804
Tilmeldt: tirs 28 feb 2017, 23:08
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Aspirerende TK

Indlæg af 40591 »

Fedt, velkommen til!

En RS Prop Masters går du ikke galt i byen med; Det er et fantastisk lækkert og totalt skævt kit (På den rigtige måde).
Skriv endelig hvis du har brug for assistance når det kommer til at samle det hele, det kan godt være lidt overvældende at komme i gang med :)

JHFrederiksen
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 30 sep 2020, 23:18

Re: Aspirerende TK

Indlæg af JHFrederiksen »

Fedt, tak.
Jeg har været igennem deres YouTube kanal og synes Rob kommer godt rundt om de fleste ting, men der er sikkert noget jeg kommer i tvivl om.
Skal nok give lyd hvis det er.

JHFrederiksen
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 30 sep 2020, 23:18

Re: Aspirerende TK

Indlæg af JHFrederiksen »

Her er lige den første test efter den hele endelig er blevet lavet færdig. Mangler lige nogle små detaljer men vil meget gerne høre kommentarer om der er noget der ser helt forkert ud.
Jeg synes jeg bøvler lidt med at få skuldrene til at sidde tæt nok på overkroppen. Jeg ved ikke om det kan løses ved at skære mere af dem??

Vh Jørgen
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Brugeravatar
40591
Danish Garrison Commanding Officer
Danish Garrison Commanding Officer
Indlæg: 804
Tilmeldt: tirs 28 feb 2017, 23:08
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Aspirerende TK

Indlæg af 40591 »

Prøv lige at tage et billede af underkanten af dine shoulder bells, altså af den del der går rundt om dine overarme. Jeg har på fornemmeren at du kan trimme mere plastik af der, og få dem tættere til overarmen på den måde.

JHFrederiksen
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 30 sep 2020, 23:18

Re: Aspirerende TK

Indlæg af JHFrederiksen »

Ja jeg har prøvet at tage mere af der og lige nu er der ikke meget tilbage ud over yderst i rundingen
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Besvar