Udskæring af tænder på P2 Klon hjelm

Her kan i, som ny ansøger, spørge om hjælp til hvad i kan brug, hvor kan man finde, og alt andet om hvordan du kan laver din Dragt 501st Legion klar!

Redaktører: Mentor, Garrison Captain of the Guard

Besvar
dragendhur
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør 13 maj 2023, 13:58

Udskæring af tænder på P2 Klon hjelm

Indlæg af dragendhur »

Hejsa, jeg arbejder lige nu på en P2 klon hjelm som jeg har købt fra sanotized creations. (Har lavet en wip tråd hvis i er interresseret)

Pudsearbejdet går godt og jeg har med en dremel skåret visiret og kanten i bunden af. Samt fyldt småfejl og pudset osv.

Jeg mangler at skære tænderne ud. Jeg har nemlig ikke tiltro til at jeg kan holde min hånd stabilt nok til at gøre det med en dremel. Jeg har også set folk sige at man kan bore dem ud med et lille bor, og så pudse dem til, men nogle af dem er virkelig små, og jeg tror de vil være svære at pudse lige. Har nogen nogle gode tips og tricks? Eller hvis der bor en dremel haj i nærheden af Horsens, som har mulighed for at hjælpe mig i gang.

Online
Brugeravatar
40591
Danish Garrison Commanding Officer
Danish Garrison Commanding Officer
Indlæg: 807
Tilmeldt: tirs 28 feb 2017, 23:08
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Udskæring af tænder på P2 Klon hjelm

Indlæg af 40591 »

Hvis du tilfældigvis har en kammerat der samler på Warhammer-figurer, så er der en god chance for at han/hun har et lille håndbor. Noget i denne stil?
https://www.faraos.dk/games/Hobby&Malin ... my-painter

Jeg ved ikke hvor små disse tænder kan blive, men dette kunne måske være et bud?

Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 430
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: Udskæring af tænder på P2 Klon hjelm

Indlæg af 79211 »

Evt brug en Stanley, med nyt blad, rids det stille og roligt rundt i kanten, tager lidt længere tid, men kan gøres

dragendhur
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør 13 maj 2023, 13:58

Re: Udskæring af tænder på P2 Klon hjelm

Indlæg af dragendhur »

40591 skrev:
ons 05 jul 2023, 19:47
Hvis du tilfældigvis har en kammerat der samler på Warhammer-figurer, så er der en god chance for at han/hun har et lille håndbor. Noget i denne stil?
https://www.faraos.dk/games/Hobby&Malin ... my-painter

Jeg ved ikke hvor små disse tænder kan blive, men dette kunne måske være et bud?
Kunne faktisk godt ske at jeg kendte en med sådan en, vil jeg lige kigge på, tusind tak for forslaget! :)

dragendhur
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør 13 maj 2023, 13:58

Re: Udskæring af tænder på P2 Klon hjelm

Indlæg af dragendhur »

79211 skrev:
ons 05 jul 2023, 20:22
Evt brug en Stanley, med nyt blad, rids det stille og roligt rundt i kanten, tager lidt længere tid, men kan gøres
Lyder som en god ide :) Vil jeg kigge på, mange tak for forslaget!

Besvar