Nyt medlem i forum

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 10413 »

Jeg vil da foreslå dig at få en dragt som f.eks en bridge crew eller tie pilot reserve, begge bruges som grunddragt til mange andre og ligger i den mere overkommelige ende af budgettet. På den måde kan du komme med på troops og "lære" det hele, inden du får den anden.
3 år er længe at vente, men selvfølgelig helt op til dig.

Du kan også komme med ud som supporter, dog giver det ikke adgang til Legionen, men det er også en god måde at se det hele på ;-)
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
52025
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 48
Tilmeldt: søn 17 jan 2021, 22:19

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 52025 »

Ja det er lang tid.
Jeg har meldt mig som supporter, så jeg venter bare på at der bliver åbnet op så jeg kan være med til det.
Udover det, så har jeg i tankerne at skaffe mig et Stormtrooper kostume, et Kylo Ren kostume, og så at lave min helt egen unikke mandalorian armor.
Og måske bliver der et Anakin eller Obi-Wan, ved jeg ikke helt endnu.

Men der er mange muligheder, og mange ting jeg skal finde ud af angående hvad jeg vil, og hvad der er nemmest/billigst/bedst tidsmæssigt.



Brugeravatar
19499
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 19
Tilmeldt: tors 05 mar 2020, 22:00

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 19499 »

Mit navn er Nicklas Trier Larsen, mig og min far er mega glade for at være en del af Danish Garrison, og jeg er igang med at lave en Shadowtrooper, samt en First order Tie Fighter Pilot


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
52025
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 48
Tilmeldt: søn 17 jan 2021, 22:19

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 52025 »

Trier99 skrev:Mit navn er Nicklas Trier Larsen, mig og min far er mega glade for at være en del af Danish Garrison, og jeg er igang med at lave en Shadowtrooper, samt en First order Tie Fighter Pilot


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hej Nicklas,

Jeg hedder Ruben.
Det lyder rigtigt fedt, glæder mig til at se når de er færdige.
Er du ny i forummet?Billede



Brugeravatar
19499
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 19
Tilmeldt: tors 05 mar 2020, 22:00

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 19499 »

BenFett skrev:
Trier99 skrev:Mit navn er Nicklas Trier Larsen, mig og min far er mega glade for at være en del af Danish Garrison, og jeg er igang med at lave en Shadowtrooper, samt en First order Tie Fighter Pilot


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hej Nicklas,

Jeg hedder Ruben.
Det lyder rigtigt fedt, glæder mig til at se når de er færdige.
Er du ny i forummet?Billede
Hej Ruben, ja jeg er ny i forummet og jeg glæder mig til at blive færdig med dem, så jeg kan komme ud på troop og gøre andre glade

Brugeravatar
52025
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 48
Tilmeldt: søn 17 jan 2021, 22:19

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 52025 »

Trier99 skrev:
BenFett skrev:
Trier99 skrev:Mit navn er Nicklas Trier Larsen, mig og min far er mega glade for at være en del af Danish Garrison, og jeg er igang med at lave en Shadowtrooper, samt en First order Tie Fighter Pilot


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hej Nicklas,

Jeg hedder Ruben.
Det lyder rigtigt fedt, glæder mig til at se når de er færdige.
Er du ny i forummet?Billede
Hej Ruben, ja jeg er ny i forummet og jeg glæder mig til at blive færdig med dem, så jeg kan komme ud på troop og gøre andre glade
Velkommen til!
Jeg er selv ret ny i forummet, og har både meldt mig som supporter, og venter på min Boba Fett dragt.
Udover det vil jeg nok prøve at se om jeg kan skaffe en anden dragt i mellemtidenBillede

Brugeravatar
19499
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 19
Tilmeldt: tors 05 mar 2020, 22:00

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 19499 »

BenFett skrev:
Trier99 skrev:
BenFett skrev:Hej Nicklas,

Jeg hedder Ruben.
Det lyder rigtigt fedt, glæder mig til at se når de er færdige.
Er du ny i forummet?Billede
Hej Ruben, ja jeg er ny i forummet og jeg glæder mig til at blive færdig med dem, så jeg kan komme ud på troop og gøre andre glade
Velkommen til!
Jeg er selv ret ny i forummet, og har både meldt mig som supporter, og venter på min Boba Fett dragt.
Udover det vil jeg nok prøve at se om jeg kan skaffe en anden dragt i mellemtidenBillede
Det lyder mega fedt, skal også selv være supporter, og jeg skal have en dragt mere med tiden, en Darth Revan fra KOTOR 2

Brugeravatar
52025
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 48
Tilmeldt: søn 17 jan 2021, 22:19

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 52025 »

Trier99 skrev:
BenFett skrev:
Trier99 skrev: Hej Ruben, ja jeg er ny i forummet og jeg glæder mig til at blive færdig med dem, så jeg kan komme ud på troop og gøre andre glade
Velkommen til!
Jeg er selv ret ny i forummet, og har både meldt mig som supporter, og venter på min Boba Fett dragt.
Udover det vil jeg nok prøve at se om jeg kan skaffe en anden dragt i mellemtidenBillede
Det lyder mega fedt, skal også selv være supporter, og jeg skal have en dragt mere med tiden, en Darth Revan fra KOTOR 2
Fedt!!
Så venter vi bare på at der bliver åbnet mere opBillede



Brugeravatar
19499
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 19
Tilmeldt: tors 05 mar 2020, 22:00

Re: Nyt medlem i forum

Indlæg af 19499 »

BenFett skrev:
Trier99 skrev:
BenFett skrev:Velkommen til!
Jeg er selv ret ny i forummet, og har både meldt mig som supporter, og venter på min Boba Fett dragt.
Udover det vil jeg nok prøve at se om jeg kan skaffe en anden dragt i mellemtidenBillede
Det lyder mega fedt, skal også selv være supporter, og jeg skal have en dragt mere med tiden, en Darth Revan fra KOTOR 2
Fedt!!
Så venter vi bare på at der bliver åbnet mere opBillede
Ja det gør vi, og noget der er rimeligt sjovt er at, jeg er skyld i at min far og jeg er en del af Danish Garrison, for jeg var opsat på at være med i 501st efter, sci fi con sidse gang

Besvar