GML Team mission/vision/Email

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Låst
Brugeravatar
10252
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 236
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 18:23

GML Team mission/vision/Email

Indlæg af 10252 »

GML teamet
Vi er ved at finde os til rette, og er nu klar til at ligge vores plan frem i lyset.


For at få et fælles udgangspunkt starter vi fra begyndelsen. så jeg har sammensat nogle af de FAQ som er dukket op.

1.HVAD BETYDER GML?
GML betyder direkte oversat Garrison Member Liaison og hvis man skal oversætte det til noget som vi dansker kan forstå er det Garrison medlems ansvarlig.

2.HVAD LAVER EN GML?
En GML. har flere funktioner som jeg vil prøve at liste i kronologisk orden:

a. De godkender kostumer for nye og nuværende medlemmer
b. De opdatere og vedligholder medlems data
c. De administrere den lokale cencus i sammenarbejde med resten af councel
d. De administrere medlems status Aktiv/Inaktiv
e. Arbejder på Legion plan med at vedligholde og opdatere CRL
f. Sammenarbejde med webmaster omkring medlems billeder.
g. Sammenarbejde med webmaster omkring medlems forums adgang.
THE END..

HVORDAN BLIVER MAN MEDLEM?
følg dette link: http://www.danishgarrison.dk/da/2016/08/08/join-os/
Der er yderst vigtigt!! at alt hvad der har med de ovenfor stående punkter at gøre sendes til denne mail gml@danishgarrison.dk ellers bliver det ikke behandlet.

HVOR LANG TID TAGER DET AT BLIVE GODKENDT?
Det variere meget, man skal påregne mellem 1-2 uger. derfor er vigtigt at planlægge sin ansøgning så gml teamet har modtaget din ansøgning min 14 dage før det event du gerne vil med til, i dit nye kostume.

HVAD HVIS JEG ER UNDER 18?
Der er du heldig da Danish Garrison viderefører en gammel tradition, og tillader unge/børn at troope med os såfremt de er godkendt efter vores Yngling reglement. og ellers holder sig til det reglement som omhandler troop med ikke myndige personer.

NB. Man sender billeder til gml@dannishgarrison.dk på selv samme måde som til en normal godkendelse.

HJÆLPER I MIG MED MIT KOSTUME?
NEJ.. vi hjælper dig ikke med dit kostume, vi er i overført betydning "synshallen" det vil sige vi påpeger fejl og mangler og kommer i enkelte tilfælde med links til steder hvor der er hjælp at hente.

HVAD ER CRL?
Det betyder direkte oversat Costume Refrence Libary og hvis man skal oversætte det til noget som vi dansker kan forstå er det Kostume Reference Bibliotek. det er her du søger det kostume som ønsker at få godkendt og ser de minimum krav der er til det.

MISSION:
501st. Legion er først og fremmest en Kostume klub. derfor ser vi det som en særdeles vigtig funktion at behandle alle ansøgere ens og efter bedste formåen. vi tager vores ansvar meget alvorligt og ønsker at vores stolte tradition som den mest anerkendt Star wars kostume klub bliver videreført så man med stolhed kan bære sit Garrison patch velvidende at ens kostume har klaret kravene og er så god som det kan blive.

VISION:
Vi Visioner at vi kan ved at forenkle optagelses processer, fremme forståelsen for kostumerne og opfordre til brug af kostume bygge-grupper kan hjælpe flere mennesker ind i denne hobby. Vi håber på sigt at kunne få lov til at stå for velkomst brevet til nye medlemmer, for at sikre en ensartet og brede forståelse for denne forening.

MVH.
GML TEAMET. (Troop on.......)

Låst