Hvordan startede i med Star Wars

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Brugeravatar
prototypekj
Indlæg: 30
Tilmeldt: ons 25 sep 2019, 22:59
Geografisk sted: 6400 Sønderborg

Hvordan startede i med Star Wars

Indlæg af prototypekj »

hej til jer alle hele vejen rundt så kom jule lidt tidliger i år og pakkeposten kommer med pakke fra england i morgen så skal der laver hjelm og samles udstyr sættes blæsere på plads skjules ledninger montere batteripacks osv så som et andet barn med næsen på ruden til legetøjs forhandleren glæder jeg mig helt vildt men nok om det

jeg ville starte en lille tråd med den fælles passion vi jo har og fortælle om hvordan det startede for mig
min far og mor havede fået biletter til Imperiet slår igen i københavn og jeg var 7 år gammel og den oplevelse sidder jo så i mig endnu jeg kan huske jeg var så facineret over det univers at alt gik op i star wars og skulle eje en x wing den var jo fantastisk den kunne slå vingerne ud når man trykkede på den faktisk så jeg tog alle de pligter jeg kunne komme i nærheden af skulle jo købe den og min far lovede at når jeg havde sparet det halve op så betalte han resten så fik gjort så mange pligter hjemme og ude og endelig fik jeg den så den kom med i bad ud og lege mm og blev så mit faste sove dyr sammen med min action man og min valkman ååå jo den med de orange hovedtelefoner og der fra gik det slag i slag med figurer han solo først og så kom de til så småt alle sammen og ærger mig over jeg ikke har nogen af dem mere må jeg indrømme men hva med jer andre
møjn her fra kasper
We don't need to see his identification. ;)

Besvar