Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
24888
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 18 nov 2019, 10:33

Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af 24888 »

501st - Danish Garrison, jeg hedder Rune Ribens, er 31 år, bor i Nørresundby og er kæmpe Star Wars fan.

Her den 16. november så jeg et par stykker af jer, for første gang i virkeligheden i Aalborg Storcenter og blev naturligvis nødt til at spørge lidt ind - Jeg har længe gået med en drøm om at tilslutte mig - I forvejen er mit hjem pyntet op med fede Star Wars billeder og nogle premium format figurer (Boba og Jango) fra Sideshow Collectibles, så et kostume er kun et naturligt skridt på vejen for mig - Heh.

Den dag blev jeg bekræftet i at jeg virkelig gerne vil være en del af det fantastiske I gør - Den følelse jeg fik, ville være den fedeste gave at kunne give videre til andre - Jeg er livstids Star Wars fan.

Der er ingen tvivl om at på et tidspunkt, skal jeg have mig et Boba Fett kostume, men min intro til trooping vil for nu være med min favorit trooper - Snowtrooper! Jeg har fundet denne, fuldt commissioned og i følge dem selv godkendt til 501st, så det vil jeg da egentlig gerne vide om er sandt, og jeg med god ro i sindet kan købe denne - Jeg har ingen erfaring med kostumer, så derfor vil jeg gerne det er klart lige fra kassen, også selvom det er en dyrere måde at gøre det på. https://www.rspropmasters.com/store/sno ... kit-build/

Her virker det til jeg får alt, og så ville det være en ære at få lov til at komme ud og troope med jer, og sprede glæde rundt omkring i galaksen. Så er spørgsmålet bare omkring størrelse osv.

Kæmpe respekt til jer alle.

Venlig hilsen

Rune Ribens

Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 424
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af 79211 »

Hej Rune

Er selv i gang med at bygge dragt, og snart færdig, så kender godt den føles du får med 😊

Bare husk på, selv om de skriver deres dragter bliver godkendt, er det i sidste ende, hvordan den passer dig, så jeg formoder de skrædder syer den til dig? 😊

Held og lykke med det 😉

Brugeravatar
89019
Danish Garrison New Member Officer
Danish Garrison New Member Officer
Indlæg: 266
Tilmeldt: man 04 mar 2019, 19:12

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af 89019 »

Hej Rune.

Først og fremmest: Velkommen til :D

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på alle dem der sælger plastik dele, men RS propmaster skulle være super.
Og så tænker jeg en god start også, ville være at gå på detachment forum, under det detachment som det kostume du vælger høre under. Snowtrooper er under Blizzard Force - https://www.blizzardforce.com/forum/ ;)

Lige en ting til sidst: Du skal ikke lade dig skræmme af ikke at have nogen erfaring med at lave kostumer. Jeg valgte selv at sy min kedeldragt/flight suit, og jeg havde aldrig prøvet at sy andet end en meget simpel middelalder kjole. :lol: Men jeg prøvede mig frem, og fik en masse hjælp både fra Danish Garrison medlemmer og fra detachment forum.
Du skal selvfølgelig gøre hvad du føler mest for, og pas på, det griber hurtigt om sig i den her hobby. Listen af kostume ønsker vokser hurtigt.

Mvh. Christel

24888
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 18 nov 2019, 10:33

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af 24888 »

Tusind tak for den varme velkomst. Jeg håber da at den bliver skræddersyet til mig, og at jeg skal skrive mine mål til dem :-) Jeg glemte faktisk helt at skrive at jeg allerede har taget kontakt til Blizzard Force også, og er blevet taget i mod af dem også :-) Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang!

Brugeravatar
27014
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Danish Garrison Merchandise and Branding Officer
Indlæg: 490
Tilmeldt: lør 07 okt 2017, 22:53
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af 27014 »

Hej Rune.

Først fremmest, velkommen! :)

Var mig der gemte mig i den sorte Shadowtrooper i storcentret, i tilfælde af at jeg var en af dem du rendte ind i derude.

Det virker til at du har lavet dit research godt, for RS Propmasters laver rigtig fine sager. Du går aldrig galt i byen ved at handle med de gutter.

Derudover kan jeg kun opfordre dig til at følge med på vores Facebook side, da der med jævne mellemrum er nogle af vores flinke medlemmer der holder åbent hus og armour parties netop i Nørresyndby. :)

MVH
Søren
“I have brought peace, freedom, justice, and security to my new empire.” | TX troops: 52 | SL troops: 6

24888
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 18 nov 2019, 10:33

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af 24888 »

Mange tak for velkomsten :-) Så har jeg fået taget billede med bl.a dig.

Jeg har nu bestilt fra RS Prop Masters, og de har efterfølgende spurgt om de skal lave weathering på kostumet? (Hertil må svaret da klart være ja?)

Så har de herudover sendt mig en tegning af nogle forskellige mål af mig (men ingen sko størrelse f.eks). Håber der er plads til man er lidt rundhåndet med de mål, og det ikke er ned til mm, tænker f.eks på fra halsen og ned til halvdelen af læggen for min duster.

Brugeravatar
Chanthorn
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 16:50
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af Chanthorn »

Hej Rune
You welcome 😉
Fedt en fra Nørresundby som vil være en TK.
Lækkert du kan finde mig på facebook chanthorn Sørensen så like så får du hurtigt nyheder når vi har star wars huset i Nørresundby åbent armour hygge.
Vi ses!

24888
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 9
Tilmeldt: man 18 nov 2019, 10:33

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af 24888 »

Mange tak :-) Jeg har netop modtaget mit kostume i dag, og har fået sendt mine godkendelsesbilleder afsted til DG mailen. Så krydser jeg mine fingre for optagelse!!

Brugeravatar
11663
Danish Garrison Public Relations Officer
Danish Garrison Public Relations Officer
Indlæg: 254
Tilmeldt: man 22 jul 2019, 13:52
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af 11663 »

Velkommen i den nordjyske afdeling. Håber vi snart ses derude. 👍
Be water, my friend.
Instagram: 11663_501st

Brugeravatar
Chanthorn
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 16:50
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hej DG - Jeg er ny og vil gerne være en del af jer

Indlæg af Chanthorn »

Kanon en ny trooper fra Nordjylland 😉 og fra Nørresundby

Besvar