Hej, ny her :)

Open Forum to talk about anything other than Star Wars.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
dragendhur
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør 13 maj 2023, 13:58

Hej, ny her :)

Indlæg af dragendhur »

Hejsa, jeg hedder Aksel

Jeg har længe haft kigget på at være med i 501st legion, men har ikke været gammel nok (selvom jeg ved godt at i har det youngling noget) og det har været dyrt. Men, nu har jeg et job, og er helt sikkert18 før jeg er færdig med at lave mit armor.

For nylig har jeg overvejet rigtig meget hvilket kostyme jeg skulle lave, i en periode tænkte jeg pre vizla, i en anden var det fives osv. Men nu har jeg besluttet vil gerne lave phase 2 captain rex, mine primære overvejelser imod det var at der sikkert var mange rex’er, men ville på den anden side gerne være en meget ikonisk karakter. Så endte på rex. Jeg har overvejet lidt hvorfra jeg skal købe de forskellige dele, og har haft lidt tanker som jeg lige vil dele. Så kan nogen nemlig fortælle mig hvis der er nogle dumme ideer :)

Jeg tænkte at købe det animerede klon sæt fra 850 armorworks. De har ikke udgivet det endnu, og vil gerne lige se nogle irl billeder af det før jeg bestiller/preordet.

Så tænkte jeg at købe en imperial surplus hjelm, sy kama, undersuit og neck seal selv (eller få min mor til at hjælpe) Det eneste jeg er i tvivl om atm er hvilken farve blå jeg skal bruge (det ville være lækkert hvis nogen ku fortælle om der er et eller andet perfekt biltema match eller sådan noget) og så hvordan jeg gør i forhold til sko.

Men det er jo ikke noget der haster, for skal lige sparre op i første omgang :P

- Hilsen Aksel :)

Brugeravatar
40591
Danish Garrison Commanding Officer
Danish Garrison Commanding Officer
Indlæg: 807
Tilmeldt: tirs 28 feb 2017, 23:08
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Hej, ny her :)

Indlæg af 40591 »

Hej Aksel!

Jeg kan anbefale dig at lave en bruger på 501st's Clone Trooper Detachment ( https://501stclonetroopers.com/forum/index.php?/login/ )
Detachments er den største samling af eksperter indenfor deres specifikke kostumer, og derinde kan du med garanti finde alt den information du skulle behøve :) Især mht farvevalg.
Mht kits, så kunne du kigge på Imperial Surplus til mere end bare hjelm. Deres kits er vist ret gode, men jeg er overhovedet ikke Clone-ekspert! :)

dragendhur
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør 13 maj 2023, 13:58

Re: Hej, ny her :)

Indlæg af dragendhur »

40591 skrev:
tirs 30 maj 2023, 16:01
Hej Aksel!

Jeg kan anbefale dig at lave en bruger på 501st's Clone Trooper Detachment ( https://501stclonetroopers.com/forum/index.php?/login/ )
Detachments er den største samling af eksperter indenfor deres specifikke kostumer, og derinde kan du med garanti finde alt den information du skulle behøve :) Især mht farvevalg.
Mht kits, så kunne du kigge på Imperial Surplus til mere end bare hjelm. Deres kits er vist ret gode, men jeg er overhovedet ikke Clone-ekspert! :)
Har allerede oprettet mig derinde ;) Men tak for forslaget :) Grunden til at jeg kiggede på 850 armor works (i stedet for imperial surplus) er fordi de har dem i forskellige størrelser (er nemlig ikke så høj) så jeg skrev lidt med dem og det så ud til at den vil være bedre til en i min højde. Men vil som sagt lige vente til de ligger nogle irl billeder ud af deres animerede kit :)

Besvar