Ønske om adgang

Only Request here if you've been accepted as a 501st Member and live within the Danish Garrison Boundaries.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Brugeravatar
85026
501st Member
501st Member
Indlæg: 6
Tilmeldt: man 12 jun 2023, 16:50

Ønske om adgang

Indlæg af 85026 »

Hejsa, jeg søger om adgang. Jeg er pr dato del af Norwegian Garrison men flytter tilbage til Danmark nu i slutningen af juni, så søger derfor om adgang her. Mit tkid er følgende: 85026

Glæder mig til at kunne troope på dansk jord :D
Er der andet jeg skal huske at gøre ved overgangen fra Norwegian Garrison til Danish Garrison?

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2872
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Ønske om adgang

Indlæg af 10413 »

Hej og velkommen til

Jv. OP https://databank.501st.com/databank/Ope ... al_Process står der flg. :

"If a member physically moves to another Unit's geographical boundaries:
The member may request the LCOG for Transfer without further Agreement of any Unit's CO as a simple administrative task, a notification will be sent to the involved Unit's COs by the LCOG Office. -or-
The Unit's CO may request the LCOG for Transfer, in which case the LCOG needs to determine whether transfer is necessary after hearing the member on the matter. If the LCOG decides the member should be transferred, a notification will be sent to the involved Unit Leaders by the LCOG Office."

Så du kan tage fat i LCOG teamet eller vores CO og bede ham om at få dig overført, hvis altså du ønsker at skifte garrison ?
Ved ikke om du flytter hertil fast eller ? for så kan du "nøjes" med at få adgang til vores eventområde og så bare melde dig til troops ;)
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Online
Brugeravatar
40591
Danish Garrison Commanding Officer
Danish Garrison Commanding Officer
Indlæg: 807
Tilmeldt: tirs 28 feb 2017, 23:08
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Ønske om adgang

Indlæg af 40591 »

Hej Sarah!

Jeg giver dig lige almen 501st-adgang til at starte med. Som 10413 så fint skriver, så skal du tage fat i LCOG-teamet. Så håndterer de resten af processen, hvis du altså er interesseret i at flytte til vores garrison mere permanent :)

Derudover ændrer jeg lige dit username til at være dit TK ID. Passwordet vil være det samme :)

Online
Brugeravatar
40591
Danish Garrison Commanding Officer
Danish Garrison Commanding Officer
Indlæg: 807
Tilmeldt: tirs 28 feb 2017, 23:08
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Ønske om adgang

Indlæg af 40591 »

Hov, email-adressen til LCOG er i øvrigt COG@501st.com. Du skal bare bede om en transfer til Danish Garrison :)

Besvar