ny suporter

If you're looking to be or you're already a Supporter, then please request it here, thank you.

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Tazpigen06
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 16
Tilmeldt: tors 24 maj 2018, 21:56

ny suporter

Indlæg af Tazpigen06 »

hey jeg er en ung kvinde på næsten 32 år fra Kolding, som var med som føl til præmiere "solo new star wars story" i Kolding bio i går og glæder mig nu til at blive supporter og lære mange af jer at kende. jeg har stort set altid et smil på læberne som mange mener smitter og så er jeg glad for børn (har selv 2) og vil altid gerne giv, så mange børne som muligt en god oplevelse, så det glæder jeg mig også til. håber i vil tage godt i mod mig.
knus Sascha (tazpigen069
ps jeg deler min interesse for star wars med min mand, Denni som er arrede er superter, så det bliver god at få noget sammen.

Brugeravatar
10252
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 236
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 18:23

Re: ny suporter

Indlæg af 10252 »

Jeg var EC på eventet, og kan sige god for denne nye supporter ;)




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
25811
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 136
Tilmeldt: tors 06 okt 2016, 09:19

Re: RE: ny suporter

Indlæg af 25811 »

Tazpigen06 skrev:hey jeg er en ung kvinde på næsten 32 år fra Kolding, som var med som føl til præmiere "solo new star wars story" i Kolding bio i går og glæder mig nu til at blive supporter og lære mange af jer at kende. jeg har stort set altid et smil på læberne som mange mener smitter og så er jeg glad for børn (har selv 2) og vil altid gerne giv, så mange børne som muligt en god oplevelse, så det glæder jeg mig også til. håber i vil tage godt i mod mig.
knus Sascha (tazpigen069
ps jeg deler min interesse for star wars med min mand, Denni som er arrede er superter, så det bliver god at få noget sammen.
Velkommen i klubben Billede glæder mig til møde dig på et troop.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
TK 25811 Checking in.

Brugeravatar
Denni Brøndum-Hansen
Danish Garrison Supporter
Danish Garrison Supporter
Indlæg: 39
Tilmeldt: fre 09 sep 2016, 21:00
Geografisk sted: Kolding

Re: ny suporter

Indlæg af Denni Brøndum-Hansen »

Som Brian allerede har sagt, kan jeg som føl "handler" også sige god for Sascha.

Besvar