501st legion clone trooper WIP tråd

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
dragendhur
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør 13 maj 2023, 13:58

501st legion clone trooper WIP tråd

Indlæg af dragendhur »

Hej, jeg begynder nu at lave en 501st clone trooper dragt fra rots. Håber at det er ok at jeg starter en WIP tråd selvom jeg kun er 16. Min tanke er at det jo tager lang tid at lave dragten, så jeg når nok at have det hele færdigt når jeg bliver 18 og kan være med. Og hvis ikke kan jeg være med i jeres younglings ting :)

Har undersøgt en del på 501st clonetroopers, youtube, facebook osv og har valgt at købe en hjelm fra sanotized creations. Min plan er at købe rustningen fra 850 armor works, og har en liste med sælgere til alle de andre dele. Skal også lave mig en DC-15A, men den venter jeg lidt med at bekymre mig om.

På billederne herunder ses hjelmen lige da jeg pakkede den ud, og derefter efter at jeg har trimmet viseret og den nederste kant af. Jeg fik lavet en lille skramme da jeg skar visiret ud, så den skal jeg have fikset senere. På billederne fremhæver jeg også nogle af uperfektionerne.

Derudover frygter jeg lidt hvordan jeg skal skære tænderne ud, er ikke så god med en dremmel nemlig. Snakkede med min far om at bruge et bor, men det er meget småt i nogle af dem. Jeg bor i horsens, så hvis nogen har tid og lyst vil jeg meget gerne mødes med nogen som kan give mig lidt fif til hvordan jeg skærer tænderne ud, og evt hjælpe mig i gang :)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Besvar