Flightsuit..

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Besvar
Brugeravatar
75128
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 273
Tilmeldt: tirs 30 aug 2016, 09:38
Geografisk sted: Lolland

Flightsuit..

Indlæg af 75128 »

Heey Gutter og gutinder..
Jeg overvejer lidt at lave min egen dragt til min RP..
Tror i jeg kan bruge den her som udgangspunkt.. BilledeBilledeBilledeBillede

Planen er at købe to og bruge den anden til at lave lommer af.. så der ikke bliver farveforskel..

Hva siger i? Billede

Rosleff

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
"So you want to make a difference? Trust me, you’re gonna love it.”

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Flightsuit..

Indlæg af 10413 »

Det er god ide, men også et stort arbejde at lave den om, så den måske kan bruges. Er lidt i tvivl, om du kan få de der brystlommer med trykknapper væk uden at det kan ses og så lave de korrekte.

Jeg vil foreslå dig at kigge her : http://cosplaysky.com/star-wars-imperia ... psuit.html

Her kan du få den lavet efter mål, og den kan godkendes, som den er, dog vil jeg foreslå at skifte patch´ne på skuldrene - et problem kan være vinduet på ærmet til compad´en, som nogen gange lige skal flyttes lidt.

I længden vil jeg tro, at det både vil være billigere og bedre...

God fornøjelse ;)
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
75128
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 273
Tilmeldt: tirs 30 aug 2016, 09:38
Geografisk sted: Lolland

Re: RE: Re: Flightsuit..

Indlæg af 75128 »

10413 skrev:Det er god ide, men også et stort arbejde at lave den om, så den måske kan bruges. Er lidt i tvivl, om du kan få de der brystlommer med trykknapper væk uden at det kan ses og så lave de korrekte.

Jeg vil foreslå dig at kigge her : http://cosplaysky.com/star-wars-imperia ... psuit.html

Her kan du få den lavet efter mål, og den kan godkendes, som den er, dog vil jeg foreslå at skifte patch´ne på skuldrene - et problem kan være vinduet på ærmet til compad´en, som nogen gange lige skal flyttes lidt.

I længden vil jeg tro, at det både vil være billigere og bedre...

God fornøjelse ;)
Den med trykknapperne havde jeg ikk luret.. mendet tror jeg også ville være det eneste problem..

Jeg har godt tænkt på cosplaysky suit.. det kan også godt være det bliver den det bliver... Meeeeeen tror der ville være en helt anden form for tilfredshed ved selv at ha lavet sin dragt.. men du har nok ret i at det vil løbe lidt op i pris i sidste ende..

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
"So you want to make a difference? Trust me, you’re gonna love it.”

Brugeravatar
17126
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 422
Tilmeldt: tirs 30 aug 2016, 22:37
Geografisk sted: Esbjerg V
Kontakt:

Re: Flightsuit..

Indlæg af 17126 »

Har selv købt hos http://cosplaysky.com/star-wars-imperia ... psuit.html og vil bare lige sige at når du bestiller skal du skrive ALLE mål der skal være også huldet til Comm pad for da jeg fik min dragt var den for det første ikke helt efter de mål jeg havede opgivet den sidder ikke helt rigtig :( og lommens hul til comm pad var kun 2X2 cm selv om de havde sagt at de lavede efter 501st mål :x så jeg vil sige go for it hvis du har lyst til at lave den selv for man kan godt nok også komme til at lave om på en dyrt indkøbt dragt man regende med var i orden :cry:
Your sword please we dont want to make a mess in front of the Chancellor :lol:

Brugeravatar
7995
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 873
Tilmeldt: tirs 05 jul 2016, 23:20

Re: Flightsuit..

Indlæg af 7995 »

Kontakt Fiona fra Tyskland. Hun kender en, som laver Flightsuits til omkring 100€

Men jo du vil godt kunne sy den der om, men knapper på både lommer og ved kraven, kunne godt gå hen og blive trælse at dække til.
I'm a grumpy old veteran!
My level of sarcasm, depends on your level of stupidity!

Besvar