Garindan

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
13232
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn 05 jun 2022, 21:20

Garindan

Indlæg af 13232 »

Jeg er gået lige så stille i gang med at lave en Garindan. Det er meningen det skal blive "action figure" varianten med krave på inderkappen og imperial belt. Jeg venter lige nu på min maske før jeg kan lave kapper. Så lige nu er det det inderste tøj jeg er i gang med og det er WIP stadig. Hvad synes I om det så langt?
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
DZ/TI-13232
Jolly Roger Squardron

Brugeravatar
20759
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 331
Tilmeldt: lør 06 jul 2019, 13:25
Geografisk sted: Skive

Re: Garindan

Indlæg af 20759 »

Den skal nok blive flot 😊

Brugeravatar
71191
Danish Garrison Public Relations Officer
Danish Garrison Public Relations Officer
Indlæg: 425
Tilmeldt: man 24 apr 2017, 22:39
Geografisk sted: Aalborg

Re: Garindan

Indlæg af 71191 »

Fedt. Glæder mig til at se dig i den :)

Brugeravatar
27018
Danish Garrison Membership Liaison
Danish Garrison Membership Liaison
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 09 maj 2017, 20:43

Re: Garindan

Indlæg af 27018 »

God start helt sikkert.
Du skal dog være obs på 2 ting "so far" :)
Din skjorte ser meget blå ud og skal være grå og så skal der være en lomme på. (CRL'en modsiger dog sig selv - CRL: Shirt has a center placket ( Betyder: Skjorten har en midterlomme). og - Medium grey shirt with no visible buttons, button holes, decorations, or pockets (Her står der så uden lomme) CRL billedet har lomme på, så gå efter det.
Glæder til at følge din WIP, bare smid på herinde så man kan tage snakken undervejs. Det gør det helt sikkert lettere når der skal godkendes :)

Brugeravatar
13232
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn 05 jun 2022, 21:20

Re: Garindan

Indlæg af 13232 »

27018 skrev:
søn 28 maj 2023, 12:06
God start helt sikkert.
Du skal dog være obs på 2 ting "so far" :)
Din skjorte ser meget blå ud og skal være grå og så skal der være en lomme på. (CRL'en modsiger dog sig selv - CRL: Shirt has a center placket ( Betyder: Skjorten har en midterlomme). og - Medium grey shirt with no visible buttons, button holes, decorations, or pockets (Her står der så uden lomme) CRL billedet har lomme på, så gå efter det.
Glæder til at følge din WIP, bare smid på herinde så man kan tage snakken undervejs. Det gør det helt sikkert lettere når der skal godkendes :)
Skjorten ser meget mere blå ud på billedet end i virkeligheden. Den er helt grå.
Der skal da ikke være et lomme på skjorten... placket er ikke lomme, men den syning der går ned i midten, som laver en kant vertikalt i midten på skjorten. Ellers ville CRL jo netop modsige sig selv. Hvis du kigger på billedet på CRL, så kan du faktisk se at den netop ikke har en lomme. Den har fået fjernet lommen for at opfylde CRL. Men man kan stadig lige ane at den har været der. Så jeg har netop gået meget konkret efter at finde en uden lommer, for at undgå at man kan se mærke efter lomme.
Jeg skal nok lægge op her som jeg kommer hen i processen og det er super fedt at få nogle kommentarer på det
DZ/TI-13232
Jolly Roger Squardron

Brugeravatar
27018
Danish Garrison Membership Liaison
Danish Garrison Membership Liaison
Indlæg: 826
Tilmeldt: tirs 09 maj 2017, 20:43

Re: Garindan

Indlæg af 27018 »

13232 skrev:
søn 28 maj 2023, 12:58
27018 skrev:
søn 28 maj 2023, 12:06
God start helt sikkert.
Du skal dog være obs på 2 ting "so far" :)
Din skjorte ser meget blå ud og skal være grå og så skal der være en lomme på. (CRL'en modsiger dog sig selv - CRL: Shirt has a center placket ( Betyder: Skjorten har en midterlomme). og - Medium grey shirt with no visible buttons, button holes, decorations, or pockets (Her står der så uden lomme) CRL billedet har lomme på, så gå efter det.
Glæder til at følge din WIP, bare smid på herinde så man kan tage snakken undervejs. Det gør det helt sikkert lettere når der skal godkendes :)
Skjorten ser meget mere blå ud på billedet end i virkeligheden. Den er helt grå.
Der skal da ikke være et lomme på skjorten... placket er ikke lomme, men den syning der går ned i midten, som laver en kant vertikalt i midten på skjorten. Ellers ville CRL jo netop modsige sig selv. Hvis du kigger på billedet på CRL, så kan du faktisk se at den netop ikke har en lomme. Den har fået fjernet lommen for at opfylde CRL. Men man kan stadig lige ane at den har været der. Så jeg har netop gået meget konkret efter at finde en uden lommer, for at undgå at man kan se mærke efter lomme.
Jeg skal nok lægge op her som jeg kommer hen i processen og det er super fedt at få nogle kommentarer på det
Ah, jeg sov vist i timen der :P viste ikke hvad placket var så jeg googlede sætningen i translate (Shirt has a center placket, den siger Skjorten har en midterlomme, og så så jeg hurtigt CRL'en, men kan da godt se den er taget af) damn google :)
Glæder mig til følge med :)

Brugeravatar
66228
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 276
Tilmeldt: ons 08 jul 2020, 16:58
Geografisk sted: Broby, Fyn

Re: Garindan

Indlæg af 66228 »

Krayt detachment´en er et rigtig godt sted til at få hjælp og råd hvis du ikke allerede har lavet en WIP på deres forum, de kan give dig korrekt feedback.

Brugeravatar
13232
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn 05 jun 2022, 21:20

Re: Garindan

Indlæg af 13232 »

66228 skrev:
man 29 maj 2023, 10:25
Krayt detachment´en er et rigtig godt sted til at få hjælp og råd hvis du ikke allerede har lavet en WIP på deres forum, de kan give dig korrekt feedback.
Tak for råd. Jo jeg har oprettet mig derinde og lavet en tråd der også. og har allerede fået positiv feedback på skjorten indtil videre
DZ/TI-13232
Jolly Roger Squardron

Brugeravatar
13232
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn 05 jun 2022, 21:20

Re: Garindan

Indlæg af 13232 »

[/quote]

Ah, jeg sov vist i timen der :P viste ikke hvad placket var så jeg googlede sætningen i translate (Shirt has a center placket, den siger Skjorten har en midterlomme, og så så jeg hurtigt CRL'en, men kan da godt se den er taget af) damn google :)
Glæder mig til følge med :)
[/quote]

Hehe kender det godt. Jeg brugte også noget tid og spørger på detachment forum for at finde ud af hvad det placket var for noget. Skal nok smide mere op som jeg får det færdigt og glæder mig til at høre flere kommentarer
DZ/TI-13232
Jolly Roger Squardron

Brugeravatar
13232
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn 05 jun 2022, 21:20

Re: Garindan

Indlæg af 13232 »

Dragten kom endnu et lille stykke hen mod mål idag, da min maske kom. Jeg prøvede den lige på og tog dette billede. Den er godt nok varm at have på. Men synes den ser fed ud
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
DZ/TI-13232
Jolly Roger Squardron

Besvar