WIP - Kylo Ren kostume

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Brugeravatar
FabianLTj
Indlæg: 11
Tilmeldt: man 17 apr 2017, 19:11

WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af FabianLTj »

Hej alle,
jeg overvejer at lave et Kylo Ren kostume så snart jeg har fået min lejlighed i orden, jeg er sprit ny her inde og har ingen orientering i dette forum!
Er der nogen der vil kunne hjælpe mig med at fremskaffe nogle links, eller lignende for køb/salg sider for dele af kostumet eller evt. hele kostumet.
Og i det hele taget give mig evt. ideer og fif til hvad der evt. bør tages højde for ved kostumet? Jeg går efter at få det til at være så screen cast accurate som muligt men tanken er at kunne troope i det.

umiddelbart regner jeg med at kunne få kostumet klar til senest midt oktober måned, hvis alt går glat kan det være jeg allerede har kostumet fuldendt om 3 måneder (tidligst). Ikke medregnet alt det godkendelses bøvl osv.

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af 10413 »

Det er et meget dyrt kostume at springe ud i som sit første, men hvis det er det, som du gerne vil have, jamen så go for it ;-)

Det bedste du kan gøre, er at oprette dig ovre på dette detachment, der er en masse gode råd om hvad og hvordan - og hvad man ikke skal gøre... her er et link : http://www.501stsithlords.com/

Derudover er der to versioner, som man kan få godkendt i 501st. - version 1 : http://databank.501st.com/databank/Kylo_Ren
version 2 : http://databank.501st.com/databank/Cost ... iller_Base

Vi laver alle vores dragter, så man kan troope i dem - men vi har jo nogen krav, som skal opfyldes for at kunne blive medlem angående, hvordan dragterne skal se ud og måden, som de bliver lavet på.

Godkendelses bøvl ?? for det første, det tager tid at få ting hjem, og hvis du vil have andre til at lave det, så tager det hurtigt længere tid, husk også shipping tid, og hvis pakken hænger i tolden - jahh så går der hutigt endnu mere tid med det... + GML teamet kan bede om ekstra billeder eller lign. så ja - det du kalder bøvl, kan da tage sin tid... hilsen GML medarbejderen (godkendelsesholdet)...
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
FabianLTj
Indlæg: 11
Tilmeldt: man 17 apr 2017, 19:11

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af FabianLTj »

Jeg vil hellere gå ud i et virkelig fedt kostume (http://databank.501st.com/databank/Kylo_Ren) for ca. 12000 kr.- eller lignende, fremfor at ende op med 10 kostumer haha. Og selvom jeg først overvejede Vader så syns jeg sgu kylo rens outfit ser sejest ud ;) (Bare kom Dan slå mig!)

Jeg har jo tænkt mig at overholde disse krav, og kunne troope i det! Derfor spørg jeg allered nu for at kunne efterforske det hele inden jeg påbegynder noget :)

Og ja det er alt det, der var ment med bøvl for det tager nemlig tid.

Tak for svaret Heidi :)

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af 10413 »

Jeg må desværre skuffe dig og sige, at du kommer ikke langt med 12000 kr til et Kylo Ren kostume... Men sæt dig ned og begynd at tjekke de forskellige forhandlere ud på forummet for Sith´s, tjek omdømme og andres oplevelser med dem og for guds skyld, spørg hellere en gang for meget end risikere at købe noget, som ikke kan godkendes.

Kostumer som de her, tager tid - endda lang tid. Selv er jeg i gang med et RL kostume, som pt. har taget mig over 1 år og stadig ikke er færdigt.

Det kan virke uoverskueligt for udestående, hvor lang tid ting kan tage - men mange venter over både 1 og 2 år på at få dele hjem - sådan er det i den her "branche".

Velbekomme - god jagt ;-)
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
FabianLTj
Indlæg: 11
Tilmeldt: man 17 apr 2017, 19:11

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af FabianLTj »

Et vildt gæt ude fra sidelinjen siger mig at den nemmeste men nok også dyreste vej er bare at købe kostumet her:

https://www.anovos.com/collections/star ... -pre-order

er det sandt eller er det et kostume der ikke er godkendt eller af "dårlig" kvalitet?

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af 10413 »

Jeg vil ikke begynde at skrive dårlige ting om nogen, men selv ville jeg ikke bestille derfra. Især ikke, hvis du vil have dragten klar til oktober...

Prøv at tjek op på Hamptons på FB - hun laver nogen rigtig fine ting ... https://www.facebook.com/HamptonsJediOu ... s/?fref=ts
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
347
Indlæg: 365
Tilmeldt: lør 08 okt 2016, 19:00
Geografisk sted: Helsingør

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af 347 »

Hvad er det for noget vås Heidi. Der kommer jævnt et fuldt kostume til salg på 501st eller SLD til mellem 1200-1600$ så selvfølgelig kan finde noget til 12000kr eller der under. Vi skal bare være vågne på hans vejne. Det der er humlen, er at finde et som er i rette størrelse, så der ikke skal gøres for meget.
Fabian, jeg skal nok holde øjnene åbne. Hvad er din højde og vægt?
Og forresten.... KLASK. Ingen er federe eller mere bad ass end Vader. :-D

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af 10413 »

Tilhøre ikke her!
Senest rettet af 73012 tirs 25 apr 2017, 12:08, rettet i alt 1 gang.
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
347
Indlæg: 365
Tilmeldt: lør 08 okt 2016, 19:00
Geografisk sted: Helsingør

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af 347 »

Tilhøre ikke her!
Senest rettet af 73012 tirs 25 apr 2017, 12:09, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Tilhøre ikke her!

Brugeravatar
FabianLTj
Indlæg: 11
Tilmeldt: man 17 apr 2017, 19:11

Re: WIP - Kylo Ren kostume

Indlæg af FabianLTj »

Jeg kender ikke noget til Anovos.com mht. deres kvalitet, det er stortset derfor jeg spørg ind til det :)

Hvad er linksne til disse salgs steder Dan?
Min højde er 196cm og vægt er svingene mellem 95-105, men hvad har vægten med dette at gøre haha?

Jeg er selv ret god til at sy, og har en symaskine men jeg tvivler på at jeg er god til at finde det rigtige stof og skabeloner til alle delene :/

Besvar