Ny Bruger/Krennic costume

Redaktør: Garrison Captain of the Guard

Tronier
Indlæg: 15
Tilmeldt: fre 04 okt 2019, 00:30

Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af Tronier »

Hej allesammen :)
jeg har altid elsket star wars siden jeg var helt lille og er specielt interesseret i prequels og original trilogien da jeg voksede op med disse. jeg har altid fundet uniformerne i har utroligt flotte, så jeg har i meget lang tid selv gerne ville være med i 501st. så da jeg endelig fik råd skaffede jeg mig det meste til et krennic kostume med henblik på at søge ind som medlem når jeg altså har det hele.

Jeg mangler bare støvlerne og handskerne. så jeg ville gerne spørge om der er nogle af jer som har officer kostumer der ved hvor jeg kan få de støvler han bruger så de opfylder kravene til 501st?
jeg har ikke selv kunne finde et par handsker med knap som han bruger så jeg tænker de nok skal være special syet, men hvis nogle af jer også ved om der findes en disideret sælger ville det hjælpe mig meget :)

Hilsen Christian Guldager

Brugeravatar
41987
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 614
Tilmeldt: man 29 maj 2017, 12:19

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af 41987 »

Hvaaa endelig! Hey Christian, fedt du er kommet hertil..
Jeg troede det ville være i mørkere klæder, men alt er jo fedt :D Jeg har ikke en dyt forstand på officerene, men håber nogle af de erfarne finder opslaget her og kan hjælpe :D
"We're all going to die sometime, so you might as well die pushing the odds for something that matters."

Tronier
Indlæg: 15
Tilmeldt: fre 04 okt 2019, 00:30

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af Tronier »

Tak :)
nice costume btw. elskede at se hvordan rustningerne forandrede sig igennem krigen. så jeg overvejede også at vælge et phase 2 clone trooper fra coruscant guard, men da jeg ikke havde erfaring med at lave kostumer tænkte jeg det blev krennic istedet. hvilket jeg også er tilfreds med :)
synes hans kostume var super flot ,og skuespilleren gjorde hans karakter virkelig spændene at følge.
når jeg forhåbelig er blevet medlem på et tidspunkt vil jeg meget gerne snakke med dig om hvordan du lavede dit kostume :)

men p.t skal jeg lige gøre mit aller første færdigt :)

Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 424
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af 79211 »

Hej

Prøv evt at start med at kigge her
https://databank.501st.com/databank/Cos ... or_Krennic

Så ved du hvad du skal stil efter 🙂

Tronier
Indlæg: 15
Tilmeldt: fre 04 okt 2019, 00:30

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af Tronier »

det er den guide jeg har fulgt indtil videre :) ville bare høre hvor i køber støvlerne. og hvis det er muligt at købe handskerne istedet for at få dem special syet.

Brugeravatar
79211
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 424
Tilmeldt: lør 19 aug 2017, 09:14

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af 79211 »

Tronier skrev:
ons 30 okt 2019, 18:20
det er den guide jeg har fulgt indtil videre :) ville bare høre hvor i køber støvlerne. og hvis det er muligt at købe handskerne istedet for at få dem special syet.
Der skal gerne være et link til deres forum derinde 🙂 det plejere der er at være til de forskellige detatchments

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af 10413 »

Tronier skrev:
ons 30 okt 2019, 18:20
det er den guide jeg har fulgt indtil videre :) ville bare høre hvor i køber støvlerne. og hvis det er muligt at købe handskerne istedet for at få dem special syet.
Hej velkommen til - en god ide er at oprette en bruger på det her forum, hvor karakteren hører til. Der er en del gode WIP tråde, som du kan kigge på + du kan spørge ind og fremvise dit eget byggeri af kostume.

https://www.imperialofficer.com/forum/index.php

Mht. støvlerne, så er de en klassisk læder ridestøvle, som du kan få i de fleste rideudstyrsforretninger, men de er det dyreste på kostumet, da de hurtigt løber op i da nogen tusind kr. Til gengæld, så kan de så bruges til andre kostume, bla også indenfor officererne. Gør dig selv en tjeneste og lad være med at købe de "billige" kunstlæder/gummiagtige tingester, de kan ikke godkendes.

Handskerne - medmindre du går efter en level 2, så kan et helt klassisk par læderhandsker uden diverse stropper og pyntesyninger bruges. Kan fåes i Bilka bla. til omkring 100-150 kr.

Det er altid en god ide at spørge vores godkendte medlemmer her eller ovre på IOC forummets mentorer (godkendte medlemmer med speciale i dragterne), så du ikke får fejlagtige informationer og bliver misledt, inden du måske køber noget forkert.

Og du behøver ikke at være et godkendt medlem for at spørge os her om vores dragter - de fleste af os deler gerne vores viden og hjælp ;)
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af 10413 »

Hvis du absolut vil have handskerne med knappen i, så ville jeg personligt købe nogen a la dem her og så selv lige korte dem, så de kun når håndleddet + putte en trykknap i - bingo, nemt og billigt ;-)

https://www.glitter.dk/klassiske-skindh ... rTEALw_wcB
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Tronier
Indlæg: 15
Tilmeldt: fre 04 okt 2019, 00:30

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af Tronier »

jeg har fået hjælp med handskerne fra Imperial officer forummet du linkede :) leder stadig efter støvlerne med level 3 certification.
tak for linket btw.
https://www.ebay.at/itm/NEW-REAL-SOFT-S ... 1718091583
tænker at disse handsker er helt perfekte :)

Brugeravatar
10413
Danish Garrison Trooper
Danish Garrison Trooper
Indlæg: 2853
Tilmeldt: tirs 23 aug 2016, 12:48
Geografisk sted: Broby

Re: Ny Bruger/Krennic costume

Indlæg af 10413 »

Tronier skrev:
ons 30 okt 2019, 19:30
jeg har fået hjælp med handskerne fra Imperial officer forummet du linkede :) leder stadig efter støvlerne med level 3 certification.
tak for linket btw.
https://www.ebay.at/itm/NEW-REAL-SOFT-S ... 1718091583
tænker at disse handsker er helt perfekte :)
Velbekomme - og jeps, de er super fine ;) - som sagt, støvlerne fåes i en rideudstyrforretning, bare gå efter den engelske klassiske model.
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21

Besvar